×

امام جمعه جدید شهرستان دلفان معرفی شد

  • کد نوشته: 13912
  • مهر ۱۰, ۱۳۹۹
  • ۰
  • حجت الاسلام والمسلمین محمد یوسف خانی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان دلفان معرفی شد.

    امام جمعه جدید شهرستان دلفان معرفی شد
  •  

     آئین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان دلفان ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی  برگزار شد.

    در این جلسه در حکمی از سوی حجت الاسلام محمد جواد  حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام والمسلمین  محمد یوسف خانی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان دلفان معرفی و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر جمیاری تجلیل شد.

    حجت الاسلام والمسلمین محمد یوسف خانی امام جمعه جدید شهرستان دلفان اهل این شهرستان و دارای دکتری حوزه علمیه، دکتری حقوق دانشگاهی که ۱۵ سال سابقه تدریس در دانشگاه، ۱۳ سال سابقه تدریس در سطوح عالی حوزه علمیه و همچنین امام جمعه موقت این شهرستان را در کارنامه خود دارد، پیش از این حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر جمیاری به مدت سه سال امام جمعه شهرستان دلفان بود.

    حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در این مراسم  با بیان اینکه نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی، ایمان، تقوا، اخلاق  و بصیرت وظیفه مهمی در گسترش تعلیم و تربیت اسلامی دارد اظهار داشت: هر جا نماز جمعه‌ای فعال و در تراز انقلاب اسلامی داشت به طور یقین  این نماز جمعه سبب رشد و توسعه  در ابعاد مختلف آن منطقه می‌شود.

    وی افزود:  تجسم تقوا و ایمان، دارای تدبیر و برنامه‌ریزی، خوش خلقی، سعه صدر، وحدت آفرینی، مورد قبول و پذیرش بودن، مشورت پذیر و انقلابی، دارای مواضع روشن و شفاف در پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری و در عین حال فراجناحی همراه با جذب حداکثری از جمله سیاست و تدبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و ویژگی نماینده ولی فقیه و امام جمعه در تراز انقلاب اسلامی  است.

    نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: پاکدستی، به دور از تجمل گرایی، دقت و مراقبت از اطرافیان و اقوام، حامی حوزه‌های علمیه، دانشگاهی و موسسات علمی و پژوهشی، مدافع مراکز تولید و اشتغال، اهل گفت‌وگو و تبادل نظر با روحانیون، اساتید دانشگاه و نمایندگان مجلس خبرگان و شورای اسلامی، دستگاه‌های سیاسی، قضایی و امنیتی، مشورت با نخبگان استان و خارج از استان، بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها برای پیشبرد امور دینی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و عمرانی  از دیگر ویژگی‌های امام جمعه‌ای است که می‌خواهد عَلم اخلاق، تقوا و ایمان را دریک منطقه به دست بگیرد.

    وی بیان کرد:امام جمعه جدید شهرستان دلفان جهت ارتقا فرهنگی و توسعه اقتصادی نیازمند همراهی و کمک مسئولان و پیشکسوتان ایثار و جهاد این  شهرستان است.

    انتهای پیام/

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *