وی افزود: امروزه انقلاب اسلامی در عرصه فضای مجازی مورد هجمه ناجوانمردانه دشمنان قرار گرفته است و متاسفانه به دلایلی کنترلی بر فضای مجازی وجود ندارد و یکی از ابزارهای قدرت دشمن علیه ما در حال انجام است.

مسئول فضای مجازی بسیج استان لرستان عنوان کرد: بر اساس آمار امروز درصد استفاده از تلویزیون و ماهواره در ایران به طور متوسط ۷۱ دقیقه است در صورتی که استفاده از گوشی‌های تلفن همراه ۲۴۱ دقیقه بوده و بر همین  اساس در جنگی که در آن قرار گرفته‌ایم نباید ساکت بنشینیم و نظاره گر باشیم چرا که اگر چنین باشد در آینده اتفاقات ناگواری خواهد افتاد بنابراین در همین راستا باید حضور هوشمندانه، گسترده و تاثیرگذار و به موقع داشته باشیم که اگر این عناصر رعایت شود در فضای مجازی هم حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

وی با اشاره به اهمیت تولید محتوا بیان کرد: فضای مجازی از لایه های مختلف فناوری سخت افزار و نرم افزار، کاربران حوزه فضای مجازی، تولید محتوا، سرویس و خدمات، الزامات و قوانینی که دنیا ملزم به انجام آن هستند و همچنین لایه کلان طراحی فضای مجازی لایه های مختلفی است که لایه تولید محتوا نقش کلیدی و بسیار مهمی دارد.

رشنو گفت: با توجه به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی، سازمان فضای مجازی بسیج برای اولین بار در کشور اقدام به برگزاری رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج کرده است که این رویداد به صورت همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف اصلی رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج تصریح کرد: بزرگترین و اصلی ترین رویداد در سطح کشور با حضور ۷۱ تیم، برگزاری مسابقات توسط بسیج به عنوان موتور پیش‌برنده نظام، تخصصی بودن رویداد و  علم روز دنیا است به گونه ای که کار بسیار دقیق و به شکل حلقه مفقوده در تولید محتوا از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

مسئول فضای مجازی بسیج استان لرستان با بیان اینکه تاکنون تولید انبوه تولید محتوا با این حجم و گستردگی در کشور نداشته ایم خاطرنشان کرد: برگزاری این رویداد  برای دشمنان رعب آور و برای دوستان بسیار امیدبخش است چرا که طی این چند سال توانسته با حضور جدی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تولید محتواهای بسیار خوبی انجام دهیم ولی متاسفانه چون بسیاری از شبکه ها در دست بیگانگان است در یک جنگ نابرابر هستیم.

وی اظهار داشت: ایجاد انسجام بین تولیدکنندگان محتوا در سطح استان لرستان، بالا بردن توانمندی گروه‌های شرکت‌کننده، رسیدن چند اثر به مرحله تولید و ارائه به بازار از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

رشنو افزود: تولیدات این رویداد در راستای اهداف انقلاب اسلامی خواهند بود در همین راستا در  استان لرستان ۲۴ تیم شرکت کرده اند که از این تعداد، ۹ تیم در حوزه اپلیکیشن، ۹ تیم انیمیشن و پنج تیم بازی های اندروید موبایل به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/