×

نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد؛
انتقاد از گرانی‌های بی‌منطق در لرستان/ ضرورت افزایش نظارت‌ها

  • مهر ۳, ۱۳۹۹
  • ۰
  • نماینده ولی‌فقیه در لرستان با انتقاد از گرانی‌های بی‌منطق در این استان، بر ضرورت افزایش نظارت‌ها بر بازار از سوی دستگاه‌های متولی در این رابطه تاکید کرد.

    انتقاد از گرانی‌های بی‌منطق در لرستان/ ضرورت افزایش نظارت‌ها
  • حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در شورای اداری لرستان با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: باید رشادت‌ها، ایثار و دلاور مردی رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان مطرح شود و پر رنگ تر از گذشته حفظ و بیان شوند.

    وی با تاکید بر اینکه در رابطه با دفاع مقدس پرسش‌های زیادی در بین نسل جوان و افکار عمومی وجود دارد که باید با برگزاری نشست‌ها و جلسات مختلف زمینه پاسخگویی به آنها فراهم شود، افزود: باید ابعاد مختلف دفاع مقدس برای نسل جوان بیان و تشریح شود.

    نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور جوانان مؤمن، انقلابی، پای کار و معنویت گرا در هشت سال دفاع مقدس، بیان داشت: امروز نیز همین جوانان در میدان مبارزه با کرونا حضوری چشمگیر دارند.

    حجت الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت اجرای پروژه‌های عمرانی در استان، تصریح کرد: در این راستا می‌طلبد که مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای عملیاتی شدن این پروژه‌ها به صورت هفتگی روند پیشرفت فیزیکی آنها را رصد کنند.

    وی در ادامه از وضعیت گرانی در لرستان انتقاد کرد و گفت: متأسفانه گرانی‌های بی منطق مردم استان را آزار می‌دهد و در این راستا تعزیرات حکومتی، بازرسی و… با ورود جدی خود با تخلفات برخورد کنند.

    نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاری در استان از سوی سازمان‌هایی مانند ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، افزود: در این راستا مسئولان استان نیز همت مضاعفی داشته باشند و زمینه را برای جذب سرمایه گذار در لرستان فراهم کنند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *