×

انتقاد فرماندار پلدختر از وضعیت فضای مجازی در این شهرستان

  • کد نوشته: 13175
  • تیر ۳۱, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرماندار پلدختر گفت: اکنون در فضای مجازی مسائل غیر اخلاقی و دامن زدن به تهمت و افترا به دیگران توسط برخی افراد رواج پیدا کرده که زیبنده فرهنگ متمدن این شهرستان به عنوان هویزه ثانی نیست.

    انتقاد فرماندار پلدختر از وضعیت فضای مجازی در این شهرستان
  • حسن رضاییان روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان اظهار داشت: متولیان فرهنگی در شهرستان پلدختر حریت داشته و برای تحقق و ارتقاء فرهنگ وقت بگذارند نه اینکه تنها  شعار بدهند و جایگاهی را اشغال کنند که خروجی نداشته باشد.

    وی افزود: انتظار می‌رود مسائل اعتقادی و ارزشی و مولفه‌های اثرگذار نظام مانند عفاف و حجاب در تمام ابعاد زیبا و ارزشی آن در قالب فرهنگ ترویج داده شود.

     فرماندار پلدختر گفت: اکنون در فضای مجازی مسائل غیر اخلاقی و دامن زدن به تهمت و افترا به دیگران توسط برخی افراد رواج پیدا کرده که زیبنده فرهنگ متمدن این شهرستان به عنوان هویزه ثانی نیست.

    وی افزود: یک سری افراد خطاکار که به ارزش‌های نظام متعهد نیستند و به پیروی از خواسته‌های نفسانی در فضای مجازی اقدام به افترا و تهمت زدن به دیگران می‌کنند،که این امر باعث تاسف و به دور از دینداری و انسانیت است.

     رضاییان یادآور شد: هر کس امروز در منزل خود کانالی برای دامن زدن به فحاشی و تهمت زدن به دیگران ایجاد کرده که این به دور از فرهنگ غنی شهرستان است.

     وی عنوان کرد: این گونه اقدامات از انسانیت فضل، سخاوت ،حریت و مردانگی به دور است و با ارزش‌ها و ادای دین به شهدا منافات دارد.

    فرماندار پلدختر گفت: فضای مجازی در هر جامعه، کشور و دولتی باید پای بند قانون، ارزش‌های اخلاقی و انسانی باشد، که ایجاد افترا و تهمت به دیگران در این فضا منع قانونی دارد.

     وی افزود: قومیت گرایی دیگر پوسیده شده و نباید افراد با سوء استفاده از این موضوع به دیگران اهانت کنند بلکه هر فرد می‌تواند با رعایت اخلاق و پای بندی به اصول فرهنگی و ارزش‌های اعتقادی در جامعه در ارتقای این ارزش‌ها، موثر واقع شود.

     رضاییان یادآور شد: لرها همواره دارای مردانگی و حریت هستند، اما متاسفانه برخی افراد آنقدر انحطاط دارند که دیدگاه و تفکر آنها از حیوان پست تراست که فحش و به کار بردن الفاظ رکیک و بی معنا از ارزش‌ها و دینداری به دور است.

    وی افزود: اینگونه رفتارها موجب مکدر شدن من به شخصه نمی‌شود اما جای تاسف است برای برخی افراد که به واسطه نفس خود به دور از ارزش‌های اخلاقی به دنبال اهداف شوم و شیطانی خود هستند.

    فرماندار پلدختر گفت: بددهنی و کج فهمی، اهانت و تهمت و افترا به دیگران در فضای مجازی از فرهنگ غنی مردم شهرستان به دور است و همه باید متعهد به ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا در مسیر تعالی و ارتقاء فرهنگ گام برداریم.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *