×

انجام ۳ هزار بازرسی از اصناف لرستان به منظور جلوگیری از گرانی

  • کد نوشته: 10761
  • آذر ۷, ۱۳۹۸
  • ۰
  • معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: پس از افزایش قیمت بنزین در راستای کنترل و نظارت بر بازار بازرسی‌های خود را افزایش دادیم به‌طوری‌که در این مدت حدود سه هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام‌شده است.

    انجام ۳ هزار بازرسی از اصناف لرستان به منظور جلوگیری از گرانی
  • فریبرز حسامی اظهار داشت: پس از افزایش قیمت بنزین در راستای کنترل و نظارت بر بازار بازرسی‌های خود را افزایش دادیم به‌طوری‌که تا کنون حدود سه هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام‌شده است.

    وی بابیان اینکه تا به امروز برای ۳۲۰ واحد صنفی متخلف تشکیل پرونده داده‌ایم، افزود: افزایش قیمت کرایه توسط خودروهای شخصی بیشترین تخلفات را به خود اختصاص داده است.

    معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان کرد: برای رصد بهتر بازار به دنبال نصب سه عدد کانکس در میدان امام حسین (ع)، قلعه فلک و افلاک و میدان کیو هستیم.

    حسامی با اشاره به اینکه در این کانکس‌ها بازرسان سازمان صمت و تعزیرات استان قرار دارند، تصریح کرد: در این مکان‌ها مردم با مراجعه خود می‌توانند شکایت‌های خود را نسبت به واحدهای صنفی متخلف مطرح کنند.

    وی بابیان اینکه در استان شاهد کمبود کالا نیستیم، خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت گوجه‌فرنگی در سراسر کشور بودیم که پس از ممنوعیت صادرات این محصول شاهد کاهش قیمت آن بوده‌ایم.

    معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: بازرسان تعزیرات و سازمان صمت به‌صورت روزانه قیمت ۱۰۰ کالای اساسی را بررسی می‌کنند.

    حسامی با عنوان کردن این موضوع که افزایش قیمت بنزین تأثیر ناچیزی بر قیمت محصولات دارد، گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که گرانی‌های اخیر ناشی از فضای روانی جامعه بوده که خوشبختانه در روزهای اخیر به‌خوبی این فضا کنترل‌شد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *