×

اندیشه‌های امام خمینی(ره) رمز پایداری انقلاب اسلامی است

  • خرداد ۱۴, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: استکبارستیزی از جمله ویژگی‌های حرکت امام راحل بود و این امر، شاخص‌ترین اندیشه امام(ره) در عرصه جهانی است. به گزارش نیساخبر“سرهنگ «محمود یوسفوند» ضمن بزرگداشت سالروز رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و قیام ۱۵خرداد، اظهار داشت: هرچند ۲۸ سال از سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی می‌گذرد اما […]

    اندیشه‌های امام خمینی(ره) رمز پایداری انقلاب اسلامی است
  • فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: استکبارستیزی از جمله ویژگی‌های حرکت امام راحل بود و این امر،

    شاخص‌ترین اندیشه امام(ره) در عرصه جهانی است.

    به گزارش نیساخبر“سرهنگ «محمود یوسفوند» ضمن بزرگداشت سالروز رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و قیام ۱۵خرداد، اظهار داشت: هرچند ۲۸ سال از سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی می‌گذرد اما شخصیت ایشان همچنان برای آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان، مقدس و محبوب است.

    وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) شمع فروزانی هستند که روشنای دل مستضعفان بوده و مسیر تاریخ را عوض کردند، افزود: گفتار و رفتار امام خمینی(ره) بزرگترین شاخص برای شناخت مبانی و اصول فکری ایشان می‌باشد که مردم ایران همواره باید راه و اصول امام (ره) را بشناسند چرا که راه امام صراط مستقیم ملت ایران است.

    فرمانده سپاه ناحیه الشتر با بیان اینکه دشمنان درصدد تحریف مکتب امام (ره) هستند، ادامه داد: با توجه به توطئه‌های دشمنان برای تحریف راه امام(ره)، توجه به تأکیدات رهبر انقلاب در خصوص شاخص قرار دادن اندیشه‌ها و آرای امام(ره) امری بسیار ضروری است.

    وی با اشاره به اینکه اندیشه های امام خمینی(ره) رمز پایداری انقلاب اسلامی است، ادامه داد: ما باید آثار بزرگ امام خمینی(ره) و سخنان ایشان را همچون منشوری درخشان و قطب‌نمایی هدایتگر برای ادامه راه انقلاب و حرکت در مسیر تفکر انقلابی  قرار دهیم و جلوی انحراف از مسیر را بگیریم.

    سرهنگ یوسفوند تصریح کرد: امام خمینی(ره) قطب‌نمای آزادی‌خواهان و نماد استکبارستیزی و هدایتگری ما به سوی اسلام ناب محمدی است و امروز نیز رهبر معظم انقلاب با شخصیتی جهانی، رهبری مسلمین جهان را مدیرت کرده و عظمت نظام اسلامی را روز به روز افزون‌تر کرده‌اند.

    وی با بیان اینکه امام راحل همواره بر بعد اسلامی بودن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تأکید داشتند، تصریح کرد: انقلاب و نظام ما را امام خمینی(ره) براساس اسلام بنیانگذاری کرده است و هم‌اکنون در همه ارکان نیز باید براساس اسلام عمل شود.

    فرمانده سپاه ناحیه الشتر با تأکید بر اینکه استکبارستیزی از جمله ویژگی‌های حرکت امام راحل بود، گفت: استکبارستیزی؛ شاخص‌ترین اندیشه امام(ره) در عرصه جهانی است.

    وی خاطرنشان ساخت: ملت ایران در هیچ دوره‌ای هرگز از این نگاه دور نشدند و استکبارستیزی را دنبال کردند.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *