×

اهدای ۱۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان کوهدشتی

  • کد نوشته: 5526
  • تیر ۲۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کوهدشت گفت: طی سال گذشته یک هزار و ۴۱۳ سری جهیزیه به ارزش ۲۹ میلیارد و ۹۰۸ میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهداء شد. به گزارش نیساخبر، مردان امرایی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمک به ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان […]

    اهدای ۱۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان کوهدشتی
  • اهدای ۱۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان کوهدشتی

    مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کوهدشت گفت: طی سال گذشته یک هزار و ۴۱۳ سری جهیزیه به ارزش ۲۹ میلیارد و ۹۰۸ میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهداء شد.

    به گزارش نیساخبر، مردان امرایی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمک به ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیر گذار باشد، اظهار داشت: اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، اهداء کمک هدیه ازدواج به فرزندان مددجو، برگزاری همایش های ازدواج آسان و دوره های آموزشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان و پایداری زندگی زناشویی بوده است.

    وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته یک هزار و ۴۱۳ سری جهیزیه به ارزش ۲۹ میلیارد و ۹۰۸ میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت این شهرستان اهداء شد، گفت: امسال۱۲ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کوهدشت با دریافت ۲۴۰ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

    مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه ۳۰۶ نوعروس تحت حمایت شهرستان در سال جاری در نوبت دریافت جهیزیه قرار گرفتند، بیان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در تأمین جهیزیه نوعروسان با ستاد جهیزیه کمیته امداد مستقر در شهرستان همکاری و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

    امرایی به آمار پایین طلاق در بین مدجویان تحت حمایت نسبت به سایر افراد جامعه اشاره کرد و افزود: پرداخت کمک هدیه ازدواج و جهیزیه بخشی از خدمات کمیته امداد در راستای ترویج ازدواج است و در کنار آن خدمات مشاوره‌ای با هدف ازدواج آگاهانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مددجویان ارائه می‌شود.

     

    انتهای پیام/

    منبع: مهر

     

     

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *