×

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی زمینه‌ساز تحول و توسعه بروجرد است

  • کد نوشته: 15388
  • شهریور ۱۵, ۱۴۰۰
  • ۰
  • نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان زمینه‌ساز توسعه و تحول اقتصادی و اشتغال جوانان است.

    ایجاد منطقه ویژه اقتصادی زمینه‌ساز تحول و توسعه بروجرد است
  • عباس گودرزی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با پیگیری های مستمر در راستای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی این طرح مهم اقتصادی ۲ بار در کارگروه و دبیرخانه شورای عالی تصویب و در انتظار تایید شورای عالی مناطق ویژه است.

    وی اظهار داشت: با توجه به فراهم شدن همه شرایط مقرر منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان به زودی ایجاد می‌شود.

    گودرزی بیان‌کرد: در این راستا همچنین با شرکت شهرک های صنعتی به صورت مکتوب و جلسه با معاون اول رییس جمهوری برگزار و موافقت ایشان در خصوص احداث منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد با مسوولیت شرکت شهرک های صنعتی اخذ شده است.
    وی تاکیدکرد: انتظار می‌رود هرجه سریع تر پرونده منطقه ویژه اقتصادی بروجرد در شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور مطرح و تصویب شود.

    نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: درصورت تحقق، این وعده به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی خواهیم بود.
    وی با اشاره به اقدامات انحام شده در راستای توسعه شهرستان بروجرد گفت: با دکتر عبدالملکی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت پیگیری مطالبات حوزه انتخابیه نشستی برگزار و برای تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه بیمارستان کوثر و تسریع در تکمیل و بهره برداری از کارخانه شیر خشک و ادامه زنجیره محصولات لبنی اقدامات خوبی انجام شده است.

    وی گفت: با توجه به جمعیت جوان بروجرد و نیاز جوانان به اماکن ورزشی تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه توسعه مجموعه  ۱۵ هزار نفری ورزشی کارگران شده است.
    نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بند خاکی گیلانسر، خشکسالی و کاهش بارش‌ها را بی‌اثر کرد.

    گودرزی  اظهار کرد: با پیگیری مستمر و اقدامات جهادی مجموعه اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مدیریت شهرستان در کمتر از ۲ سال از کلنگ زنی بند خاکی گیلانسر به بهره‌برداری رسید و این بکد خاکی توانست با توجه به کاهش بارشها نقش مهمی در جلوگیری از خسارت خشکسالی سالجاری داشته باشد.

    وی تصریح کرد: علیرغم تنش آبی و خشکسالی به دلیل اثربخشی اقدام آبخیزداری در حوضه آبخیز گیلانسر، موجب وجود آب در مخزن سد به ارتفاع ۱۳ متر و رضایت بهره‌برداران و کشاورزان و تأمین سفره‌های آب زیرزمینی با اهداف کلان چندساله شد.

    نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: تاکید بر تسریع در اجرای طرح راه آهن بروجرد – درود و تسریع در اجرای طرح چهار خطه ها از جمله محوره توره –  بروجرد و تکمیل راه های روستایی از جمله انتظارات مردم بروجرد است.

    وی اجرا و تکمیل طراحی کمربندی جدید بروجرد و تعریض جاده آبسرده که به جاده مرگ نام گرفته را ِاز دیگر مطالبات مردم بروجرد عنوان کرد.

    گودرزی افزود: بزرگترین زمین چمن مصنوعی با استانداردهای روز در مسیر بهره برداری است که اولین زمین چمن مصنوعی با ابعاد بزرگ استاندارد در استان می باشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *