×

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر خبر داد؛
بازسازی عملیات «والفجر ۹» در شهرستان پلدختر

  • کد نوشته: 12666
  • خرداد ۲۱, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرمانده سپاه ناحیه پلدختر از بازسازی عملیات «والفجر ۹» در این شهرستان خبر داد.

    بازسازی عملیات «والفجر ۹» در شهرستان پلدختر
  • سرهنگ منصور کریمی فرد  در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان پلدختر، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بازسازی عملیات والفجر ۹ در پلدختر برگزار می‌شود.

    وی، افزود: شهرستان پلدختر به عنوان هویزه ثانی در هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی خوبی داشته و در این راستا امسال بازسازی این عملیات را این شهرستان متقبل شده است.

    فرمانده سپاه ناحیه پلدختر، بازسازی عملیات والفجر ۹ را کاری بسیار بزرگ تلقی کرد و یادآور شد: این عملیات به مدت یک هفته در مناطق شناسایی شده از شهرستان پلدختر عملیاتی می‌شود.

    سرهنگ کریمی، افزود: این عملیات در دوران دفاع مقدس در تاریخ پنجم اسفندماه سال ۱۳۶۴ در محور سلیمانیه به فرماندهی سپاه انجام شده است.

    وی، گفت: برگزاری این عملیات می‌طلبد که اصحاب رسانه ابعاد مختلف، پیام و هدف آن را به مردم اطلاع رسانی و در هرچه بهتر برگزار کردن آن با سپاه شهرستان همکاری کنند.

    فرمانده سپاه ناحیه پلدختر، افزود: مناطق شناسایی شده برای برگزاری این عملیات با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان مورد بازدید قرار گرفته است.

    سرهنگ کریمی فرد به رسالت خطیر خبرنگاری در شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: خبرنگاران با رسالت خطیری که بر عهده دارند، نقش بسیار تعیین کننده و تأثیرگذاری در ترویج فرهنگ اسلامی و تحقق اهداف نظام دارند.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر بر ضرورت نقد منصفانه و تأثیرگذار، با رعایت اصول از سوی رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها باید فضای مجازی را به فضای برادری و مهربانی سوق داده و امید و نشاط را به جامعه تزریق کنند.

    وی همچنین به برگزاری رزمایش کمک مومنانه از سوی سپاه پاسداران پلدختر اشاره کرد و افزود: در لبیک به دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه تاکنون طی سه مرحله حدود پنج هزار بسته معیشتی با همکاری سپاه استان لرستان، خیران و مردم نیک اندیش توزیع شده است.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر، گفت: تاکنون مبلغ یک میلیارد تومان بسته معیشتی در پلدختر بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

    سرهنگ کریمی، افزود: تاکنون طی ۲ مرحله از سوی سپاه پاسداران از کادر درمان شهرستان تجلیل به عمل آمده و با همکاری شبکه بهداشت و درمان طی مراحل مختلف گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر در شهر و روستاها انجام شده است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *