×

بازسازی عملیات والفجر ۹ در پلدختر

  • آبان ۱۶, ۱۳۹۹
  • ۰
  • جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: برای بیان و به تصویر کشیدن ابعاد مختلف دفاع مقدس با هدف انتقال ارزش‌های آن، زبان فرهنگ و هنر از روش‌های مناسب است.

    بازسازی عملیات والفجر ۹ در پلدختر
  • سردار حبیب الله توکلی شامگاه  پنجشنبه در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دست اندرکاران برگزاری بازسازی عملیات والفجر۹ پلدختر، اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی مرتبط برای به تصویر کشیدن رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس‌ امری ارزشمند و قابل توسعه در کشور است.

    وی با بیان این که در هفته بسیج امسال پلدختر میزبان برنامه فرهنگی ملی بازسازی عملیات والفجر ۹ است، افزود: سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان پشتیبان عوامل و برگزارکنندگان برنامه بازسازی این عملیات در شهرستان پلدختر است.

    جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع ) لرستان گفت: بازسازی عملیات‌های دوران دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا نسل جوان بیشتر با حال و هوای آن روزها آشنا شوند.

    وی افزود: اجرای این‌گونه برنامه‌های فرهنگی می‌تواند راهی برای مقابله با توطئه‌ها و جنگ نرم دشمنان نظام باشد که با تهاجم فرهنگی دنبال کم رنگ کردن این ارزش‌ها هستند.

    توکلی با بیان این که پلدختر در دوران دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای داشته است، یادآورشد: رشادت رزمندگان پلدختری در دوران دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست و امروز نسل جوان ما بایستی با گوشه‌هایی از این ایثار آشنا شوند.

    جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بازسازی عملیات والفجر ۹ در شهرستان پلدختر پس از گذشت یک سال و نیم از سیلاب فروردین ۱۳۹۸ می‌تواند در روحیه مردم تاثیر مثبتی داشته باشد.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در این دیدار با بیان اینکه مقدمات بازسازی عملیات در حال انجام است، گفت: به مناسبت هفته بسیج، طی پنج روز برنامه بازسازی عملیات والفجر ۹ در کنار مقبره علامه سید نعمت الله جزایری اجرا می‌شود.

    منصور کریمی‌فرد افزود: این برنامه دارای آیتم‌های مختلف است و از توان ۳۰۰ نفر جوان بسیجی پلدختری در قالب نقش‌های مختلف هنری در آن استفاده می‌شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *