×

بانک امانت و تجهیزات در جمعیت هلال احمر سلسله راه اندازی شد

  • مرداد ۲۳, ۱۴۰۱
  • ۰
  • رئیس جمعیت هلال احمر سلسله گفت: با هدف کمک به افراد کم بضاعت بیمار و ناتوان بانک بانک امانت و تجهیزات در جمعیت هلال احمر سلسله راه اندازی شد.

    بانک امانت و تجهیزات در جمعیت هلال احمر سلسله راه اندازی شد
  • امیرحسین یوسفوند در نشست خبری و تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان سلسله در سالن جلسات هلال احمر، اظهار داشت: در بانک امانت و تجهیزات هلال احمر تجهیزاتی همچون دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، ویلچر و عصا و سایر وسایلی که می توان برای استفاده در اختیار افراد بی بضاعت بیمار قرار داد، به صورت امانی در اختیار آنها قرار داده می شود.

    وی افزود: از مردم خیر و شریف شهرستان درخواست داریم وسایلی را که استفاده نمی کنند در اختیار جمعیت قرار دهند تا به دست نیازمندان بیمار برسد.

    وی افزود: همچنین جمعیت هلال احمر شهرستان مبلغ ۵۵۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی به تعداد ۳۵ بیمار صعب العلاج پرداخت کرده است.

    یوسفوند با اشاره به سیلاب اخیر پرسک، عنوان کرد: در این سیلاب حضور بموقع نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و ستاد مدیریت بحران به ریاست فرماندار و حضور خودجوش سپاه، مردم و گروه های جهادی باعث شد سیلاب مدیریت و از تلفات جانی جلوگیری شود.

    وی عنوان کرد: در سیلاب اخیر پرسک جمعیت هلال احمر شهرستان تعداد ۳۲ تخته چادر امدادی، ۲۰۰ تخته پتو و ۷۲ تخته موکت در بین سیلزدگان روستا توزیع کرد.

    رئیس جمعیت هلال احمر سلسله با اشاره به اینکه خبرنگاری یکی از جذاب ترین و پرمخاطب ترین شغل هاست، افزود: خبرنگاران سربازان خط مقدم اطلاع رسانی هستند.

    وی گفت: اطلاع رسانی بموقع خبرنگاران می تواند ارائه اخبار کذب را در جامعه به حداقل برساند.

    یوسفوند خاطرنشان کرد: خبرنگاران مورد وثوق همه و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و اخبارشان باید از صحت و دقت لازم برخوردار باشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *