×

برای ارائه خدمات درایام نوروز؛ ۹ پایگاه اورژانس در استان لرستان تجهیز شدند

  • کد نوشته: 2845
  • اسفند ۶, ۱۳۹۵
  • ۰
  • مشاور راهبردی اورژانس کشور گفت :امسال ۹ پایگاه نوروزی برای ارائه خدمات اورژانسی با بالاترین کیفیت در سطح استان لرستان  تجهیز شدند . به گزارش نیسانیوز دکتر بهزاد خسروی درحاشیه افتتاح اورژانس هوایی الیگودرز افزود : امسال ۹ پایگاه در سطح شهرستانهای  استان لرستان تجهیز شده اند تا خدمات اورژانسی را با بالاترین کیفیت به مسافران […]

    برای ارائه خدمات درایام نوروز؛ ۹ پایگاه اورژانس در استان لرستان تجهیز شدند
  • 9 پایگاه اورژانس در استان لرستان تجهیز شدند

    مشاور راهبردی اورژانس کشور گفت :امسال ۹ پایگاه نوروزی برای ارائه خدمات اورژانسی با بالاترین کیفیت در سطح استان لرستان  تجهیز شدند .

    به گزارش نیسانیوز دکتر بهزاد خسروی درحاشیه افتتاح اورژانس هوایی الیگودرز افزود : امسال ۹ پایگاه در سطح شهرستانهای  استان لرستان تجهیز شده اند تا خدمات اورژانسی را با بالاترین کیفیت به مسافران نورزوی ارائه دهند.

    وی با اشاره به اینکه  ۵۸ پایگاه درسطح جاده‌های لرستان فعالیت می کنند  اضافه کرد : تعداد ۲۹ پایگاه هوایی در سطح کشوروجود دارد که از این تعداد سهم استان لرستان  ۲ پایگاه هوایی است که نسبت به سطح کشور در بالاترین سطح مطلوب قرار دارد.

    مشاور راهبردی اورژانس کشور بیان کرد : بدلیل مناطق صعب العبور وپهناور بودن این شهرستان جهت امداد رسانی به روستاییان ، پایگاه هوایی در الیگودرز راه اندازی شد و بابررسی هایی انجام شده حداقل  ۳پایگاه در سال آینده نیز برای خدمات دهی به مردم  راه اندازی می شود.

    خسروی به ساخت  آشیانه  برای بالگرد اورژانس هوایی در الیگودرز نیز اشاره کرد و گفت : ساخت آشیانه  در دستور کار قرار گرفته است وبا پیگیریهای که انجام شده قطعا در سال ۹۶ آشیانه اورژانس هوایی الیگودرز به بهره برداری خواهد رسید

    وی اظهار داشت :امسال در سطح استان لرستان بیش از  ۳ هزار مأموریت انجام شده که از این تعداد ۱۰ هزار مأموریت‌های ترافیکی و مابقی مأموریت‌های غیر ترافیکی بوده است.

    منبع :هیجار

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *