×

واکنش رستمیان به حواشی جلسه استیضاح ربیعی:
برای تمام سخنانم سند و دلیل محکم دارم/ بزودی مردم و مسئولان نظام با زوایای جدیدی از این قضایا و تخلفات مواجه خواهند شد

  • مرداد ۱۹, ۱۳۹۷
  • ۰
  •   نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: بزودی این تحقیق و تفحص از بهزیستی تقدیم هیات رئیسه مجلس شده و مردم عزیز و مسئولان نظام با زوایای جدیدی از قضایا و تخلفات مواجه خواهند شد. به گزارش نیساخبر“علی رستمیان در گفتگو با لرستان خبر  اظهار داشت: به طور قطع اگر برای صحبت […]

    برای تمام سخنانم سند و دلیل محکم دارم/ بزودی مردم و مسئولان نظام با زوایای جدیدی از این قضایا و تخلفات مواجه خواهند شد
  •  

    نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: بزودی این تحقیق و تفحص از بهزیستی تقدیم هیات رئیسه مجلس شده و مردم عزیز و مسئولان نظام با زوایای جدیدی از قضایا و تخلفات مواجه خواهند شد.

    به گزارش نیساخبر“علی رستمیان در گفتگو با لرستان خبر  اظهار داشت: به طور قطع اگر برای صحبت های روز چهارشنبه در صحن مجلس حجت شرعی نداشتم صحبت نمی کردم البته نمایندگان وزارت تعاون هم حق دارند ناراحت شوند چراکه تصور می کردند مصونیت دارند و هر کاری انجام دهند، کسی نباید به آنها اعتراض کند.

    وی با بیان اینکه اگر وزارت تعاون به سخنان بنده اعتراض دارند می توانند به قوه قضائیه و کمیسیون اصل ۹۰ شکایت کنند، عنوان کرد: در این صورت ما هم اسناد و ادله خود را ارائه خواهیم داد.

    نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیش از این ما بر سازمان بهزیستی نقش نظارتی داشتیم اما همین آقایان وزارت مانع انجام نظارت می شدند که ما هم از جایگاه بالاتر که همان تحقیق و تفحص است وارد شدیم.

    رستمیان با اشاره به اینکه تاکنون از ادارات بهزیستی سه استان به صورت پایلوت تحقیق و تفحص صورت گرفته است، تصریح کرد: قطعا بزودی این تحقیق و تفحص که در ۱۲ بند است، تقدیم هیات رئیسه مجلس شده و مردم عزیز و مسئولان نظام با زوایای جدیدی از قضایا و تخلفات مواجه خواهند شد.

    وی افزود: ما در پیشگاه قرآن و ملت ایران سوگند یاد کردیم که از حق و حقوق مردم دفاع کنیم و قرار نیست به خاطر دولت از حق مردم بگذریم.

    نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: چگونه می توانند این ریخت و پاش ها، هدایا، پذیرایی، ماشین تشریفاتی و… در لرستان را انکار می کنند در صورتی که شاهد و مدرک تمام این وقایع وجود دارد؟

    رستمیان با اشاره به اینکه باید به جای فرار از واقعیت بپذیریم که تخلفاتی صورت گرفته و اصلاح کنیم، یادآور شد: رسانه ها نیز باید فارغ از جناح بندی های سیاسی و به گونه ای عمل کنند که روزی که مدارک این سخنان ارائه شد، اعتماد مخاطبین را از دست ندهند.

    وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان همواره از عملکرد مدیران خوب دولت دفاع کرده و با آنها تعامل داشته است، عنوان کرد: اما مدارک و شاهدان عینی این ریخت و پاش ها در الشتر، آمار غلط اشتغال ایجاد شده، تخلفات مالی و… همگی موجود است.

    به گزارش لرستان خبر، رستمیان روز چهارشنبه در جلسه استیضاح ربیعی وزیر کار گفت: یک سر نخ برای من در اینجا ایجاد شد. توسط یکی از فرستاده‌های آقای بندپی به بنده گفتند ۵۰۰ میلیون تومان به شما می‌دهیم تا دهنم قرص باشد و حرفی نزنم، به بنده گفتند ۲۰ میلیون تومان را به خیریه بده و ۴۸۰ میلیون تومان را خودت بردار تا به اسم خیریه باشد. زمانی که به این سر نخ پی بردم به استان لرستان رفتم خیریه‌هایی که کمک های زیادی گرفته بودند رسیدگی کردم و به رئیس مجلس نیز کتبا گزارش دادم و به معاون وزیر اطلاعات نیز گزارش دادم.

    وی افزود: زمانی که وارد شدم مشاهده کردم آقای بندپی تنها ۲۰ میلیون  پول را به خیریه‌ها داده است و بقیه آن را خودش برداشته و از محل خرید ویلچر و کمک به ایتام خرج  کرده و ماشین شاسی بلند خریده است. آقای ربیعی شما که اسم کارگر و معلول می‌آید غش می‌کنید و اشک می‌ریزید آیا این “شوی تبلیغاتی نیست؟” شما باید با قضایای آقای بندپی برخورد می‌کردید. شما حتی سر خود را به نشانه تاسف تکان ندادید و گفتید این اتفاق‌ها می‌افتد.

    نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای بندپی به شهادت مجمع نمایندگان استان‌ لرستان در دو نوبت در استان لرستان حضور پیدا کرد. یک بار به معنای سفر کاری و یک بار به منظور همایش مدیران بهزیستی. ایشان دختران مظلوم بهزیستی را با لباس فاخر در نظر نمی‌گیرد. ۱۲-۱۳ نفر در یک سیاه چادر در منطقه خوش آب و هوای الشتر شاهانه پذیرایی می‌کنند. آقای وزیر این پول‌ها از کجا می‌آیند. ۹۰۰ میلیون تومان صرف هزینه همایش و مهمانی شاهانه آقای بندپی شد.

    رستمیان تصریح کرد: آیا کارگری که برایش اشک می‌ریزید می‌تواند یک قلم از غذاهای سفره رنگین آقای بندپی را بخورد. باور می‌کنم وقتی در قاب تلویزیون قرار می‌گیرید اشک شما «شوی تبلیغاتی» است.

    انتهای پیام/

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *