×

برای نخستین بار؛ تیم داوطلبان آتش نشان زن در بروجرد فعال می شوند

  • مهر ۲۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد گفت: برای نخستین بار تیمی از داوطلبان آتش نشان فعال می شوند که ۱۰ نفر از بانوان و ۱۰ نفر از آقایان در این تیم فعالیت دارند.   “نادر موسیوند” معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد گفت: از سال ۸۴ تا کنون چندین دوره آموزشی برای داوطلبان آتش نشانی در بروجرد […]

    برای نخستین بار؛ تیم داوطلبان آتش نشان زن در بروجرد فعال می شوند
  • تیم داوطلبان آتش نشان زن در بروجرد فعال می شوند

    معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد گفت: برای نخستین بار تیمی از داوطلبان آتش نشان فعال می شوند که ۱۰ نفر از بانوان و ۱۰ نفر از آقایان در این تیم فعالیت دارند.

     

    “نادر موسیوند” معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد گفت: از سال ۸۴ تا کنون چندین دوره آموزشی برای داوطلبان آتش نشانی در بروجرد برگزار شده تا در شرایط سخت بتوان از وجود این نیروهای آموزش دیده استفاده کرد.

     

    وی اضافه کرد: تا کنون ۸۰۰ نفر از خانم ها و آقایان داوطلب که در این دوره ها شرکت کرده اند موفق به دریافت کارت آتش نشان داوطلب شده اند اما در نظر داریم تیمی از بانوان و آقایانی که در این دوره های آموزشی موفق به کسب بیشترین نمره در آزمون ها و کلاسها شده اند، فعال شوند.

    موسیوند اظهار داشت: ۱۰ نفر از خانم ها و ۱۰ نفر از آقایان داوطلب که تمایل به همکاری به آتش نشانی دارند انتخاب شده اند و دوره های آموزشی بیشتری برای آنها برگزار می شود تا با آمادگی کامل در صورت نیاز و حوادث بتوان از این نیروها استفاده کرد.

    به گفته وی این افراد هیچگونه حقوق و مزایایی از آتش نشانی دریافت نمی کنند وبه صورت داوطلب با این سازمان همکاری خواهند داشت.

    معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد تصریح کرد: برای نخستین بار است که در بروجرد نیروهای داوطلب آتش نشان زن برای حوادث استفاده فعال می شوند و این تیم با فراگیری آموزش های لازم می توانند در شرایط مختلف و حوادث با آتش نشانی همکاری لازم را داشته باشند.

    انتهای پیام/

    منبع:سفیرافلاک

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *