×

استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی:
برخی مدیران دولتی تعهد درونی برای اجرای سند ۲۰۳۰ دارند

  • کد نوشته: 13652
  • شهریور ۱۶, ۱۳۹۹
  • ۰
  • یک کارشناس امور سیاسی گفت: متأسفانه فراوانند مدیران این دولت در جاهای مختلف که یک تعهد درونی برای اجرای مفاد سند خائنانه ۲۰۳۰ در کشور را حس می کنند.

    برخی مدیران دولتی تعهد درونی برای اجرای سند ۲۰۳۰ دارند
  • محمدصادق کوشکی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با اجلاس رؤسا و مدیران آموزش و پرورش و تأکید معظم له بر عدم اجرای سند ۲۰۳۰، اظهارداشت: متأسفانه تا مادامی که دولت آقای روحانی هست نمی توانیم خیالمان بابت اجرای این سند سکولاریستی تربیتی راحت باشد.

    وی افزود: با کمال تأسف باید گفت فراوانند مدیران این دولت در جاهای مختلف و مناصب گوناگون که نسبت به پیاده کردن این سند شوم یک تعهد درونی حس می کنند و می خواهند به هر شکلی ولو اجبار این سند را اجرایی نمایند و اتفاقا از عواقب آن هم استقبال می کنند.

    مدیران هویت باخته در این دولت فراوانند

    عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با انتقاد مدیران فردگرا و غرب پرستی که هویت و استقلال خود را در گرو اجرایی شدن فرهنگ منحط غربی در کشورمان گذاشته اند، گفت: این دسته مدیران که البته در دولت روحانی بسیارند، صد درصد فردگرا بوده و هویت و استقلال شخصی و فکری شان را از دست داده اند و تا مادامی که این دولت بر سرکار است، از هر شیوه ای چه آشکار و چه پنهان و با هر عنوانی سعی در عملیاتی شدن این سند در نظام آموزشی و پرورشی کشور می نمایند.

    وی اذهان و افکار مدیرانی که اینگونه تفکری دارند را فاسد توصیف کرده و تصریح کرد: مدیرانی با این نوع تفکر سعی دارند آموزه های مغایر با دین و هوین ایرانی نهفته در سند ۲۰۳۰ را با هر شیوه و روشی که از دست شان بر می آید، اجرا کنند و حتی اگر در مقطعی جلوی شان گرفته شود از طرق دیگر و در عرصه های مختلف و عناوین متعدد و گمراه کننده این کار را ادامه می دهند.

    غرب گرایی افراطی از عواقب وخیم این دولت است

    استاد دانشگاه تهران در پایان  ، خودباختگی فرهنگی و غرب گرایی را از عواقب وخیم دولت روحانی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: اصرار این گونه افراد بر اجرای کامل مفاد سند ضد دینی و ضد ایرانی ۲۰۳۰ کاملا جدی است چون آنها به لحاظ فکری فاسد بوده و غرب گرایی متن اصلی افکارشان شده است و لذا امکان هدایت ندارند؛ متأسفانه باید گفت قضیه خودباختگی فرهنگی و غرب گرایی افراطی یکی از عواقب وخیم دولت آقای روحانی است که گریبانگیر جامعه ما شده است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *