×

برداشت غلط از سخنان وزیر اطلاعات جفای خبری بود

  • تیر ۲۳, ۱۳۹۷
  • ۰
  • امام جمعه الشتر با اشاره به سفر اخیر وزیر اطلاعات به لرستان و بازتاب صحبت های وی در رسانه ها گفت: متاسفانه برداشت غلط از سخنان وزیر اطلاعات جفای خبری بود؛ باید سعی کنیم اخلاق اجتماعی را در سطح جامعه ترویج دهیم. به گزارش نیساخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی روز شنبه در نشست […]

    برداشت غلط از سخنان وزیر اطلاعات جفای خبری بود
  • امام جمعه الشتر با اشاره به سفر اخیر وزیر اطلاعات به لرستان و بازتاب صحبت های وی در رسانه ها گفت: متاسفانه برداشت غلط از سخنان وزیر اطلاعات جفای خبری بود؛ باید سعی کنیم اخلاق اجتماعی را در سطح جامعه ترویج دهیم.

    به گزارش نیساخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری افزود: وزیر اطلاعات در فرمایشات خود به آداب اجتماعی و مدیریت اسلامی اشاره کردند و در صحبتهایشان در خصوص تقویت سرمایه گذاری، حساب مفسدان، باندهای مافیایی و گروه های فرصت جو را جدا کردند.
    وی اظهار داشت: ایشان گفتند که حساب این افراد در برخورد قاطعانه جدا است اما آن سرمایه گذاری که مسیر را اشتباه رفته باید راهنمایی شود و بدهی بانکی فعالان اقتصادی باید به گونه ای دریافت شود که تعطیل نشود.
    امام جمعه الشتر با اظهار تاسف از سوء برداشت از سخنان وزیر اطلاعات افزود: متاسفانه در بسیاری از موارد فرمایشات مقام معظم رهبری ابتر می مانند؛ امروز دشمن با تغییر ذائقه ها و افکار عمومی به دنبال ایجاد جنگ روانی و اقتصادی در میان مردم است لذا نقش مدیران در این میان بسیار اهمیت دارد.
    وی با اشاره به اینکه نباید از ظرفیت هایی که در اختیار ما قرار دارد در راستای تخریب دیگران استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه همه ما خدمت به مردم است.
    حجت الاسلام موسوی افزود: جریانات سیاسی و فکری مختلف باید در کنار هم و با تشخیص به موقع و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تحقق آرمان های والای انقلاب و منویات مقام معظم رهبری عمل کنند.
    وزیر اطلاعات شنبه هفته گذشته در نشست شورای اداری لرستان گفته بود برخورد قهرآمیز با فعالان اقتصادی بدهکار درست نیست بلکه باید با راهنمایی از انحراف این افراد جلوگیری و آنها را به سمت تامین مایحتاج کشور سوق داد. این سخنان واکنش هایی را به همراه داشت.

    انتهای پیام /

    منبع: ایرنا

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *