×

برنامه‌های هفته سلامت در لرستان تشریح شد

  • کد نوشته: 4418
  • فروردین ۳۱, ۱۳۹۶
  • ۰
  • برنامه‌های هفته سلامت که از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، تشریح شد. به گزارش نیساخبر، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت در جمع خبرنگاران، گفت: هفته سلامت امسال با شعار “زندگی سالم با نشاط و امید” از یک تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار می شود. عبدالرضا شهبازی […]

    برنامه‌های هفته سلامت در لرستان تشریح شد
  • برنامه‌های هفته سلامت که از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، تشریح شد.

    به گزارش نیساخبر، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت در جمع خبرنگاران، گفت: هفته سلامت امسال با شعار “زندگی سالم با نشاط و امید” از یک تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

    عبدالرضا شهبازی با اشاره به اینکه برای هر روز از این ایام شعاری انتخاب شده، اظهار کرد: روز جمعه و آغازین روز هفته با شعار “تحرک بدنی، تفریحات سالم و فعالیت گروهی” نام‌گذاری شده است.

    این مسئول ادامه داد: از دیگر عناوین انتخاب شده برای روزهای هفته سلامت می‌توان به “غذای سالم، جامعه سالم”، “سفیران سلامت، نهادهای اجتماعی”، ” طرح تحول سلامت، ارتقاء کیفیت زندگی”، ” سلامت روان، نیاز همه و همیشه”، “هنر و رسانه، سواد سلامت” ، “نهاد خانواده و مسئولیت‌های اجتماعی” اشاره کرد.

    دبیر ستاد اجرایی هفته سلامت در لرستان درباره اجرای برنامه‌های این هفته بیان کرد: در روز جمعه یک اردیبهشت ماه مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد با همکاری شرکت شیر پگاه لرستان برنامه پیاده‌روی عمومی در حاشیه دریاچه کیو را خواهند داشت، همچنین در همین روز رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه به تبیین جایگاه سلامت، در نماز جمعه حضور پیدا خواهند کرد.

    شهبازی به دیگر برنامه‌های متنوعی که در این هفته اجرا خواهد شد اشاره کرد و افزود: در این ایام از ۱۰ خبرنگار، پایگاه خبری و خبرگزاری برتر در حوزه سلامت تجلیل شده، همچنین از دو نفر از فعالان زیست محیطی که در حوزه سلامت فعالیت دارند تجلیل می‌شود.

    دبیر ستاد اجرای هفته سلامت در ادامه با اشاره به صدا در آمدن زنگ سلامت در روز دوشنبه، افزود: با مشارکت اداره کل آموزش‌و‌پرورش استان در دبیرستان شاهد دخترانه ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد و با حضور نماینده محترم ولی فقیه و مسئولان استانی برنامه زنگ سلامت را خواهیم داشت.

    وی عنوان کرد: در همان روز متولیان حوزه سلامت به دیدار نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم‌آباد خواهند رفت.

    مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان به دیگر برنامه‌های این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: عیادت از سالمندان مرکز صدیق، برگزاری جشنواره غذای سالم، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع شعار هفته سلامت، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع بهداشت روان برای شاغلان صنایع در استان، برنامه خطرسنجی سکته برای طلاب حوزه علمیه کمالیه و همچنین همایش خود مراقبتی برای دانشجویان را خواهیم داشت.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *