×

در نشست با خبرنگاران؛
برنامه‌های هفته ناجا در لرستان اعلام شد/ استخدام ۲۰۰۰ نفر

  • کد نوشته: 9120
  • مهر ۱۱, ۱۳۹۷
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لرستان برنامه‌های هفته ناجا در این استان را تشریح کرد. به گزارش نیساخبر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی را خدمت مردم و کارکنان ناجا تبریک می گویم، اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی است برای اینکه بتوانیم اهمیت خدمات […]

    برنامه‌های هفته ناجا در لرستان اعلام شد/ استخدام ۲۰۰۰ نفر
  • فرمانده انتظامی لرستان برنامه‌های هفته ناجا در این استان را تشریح کرد.

    به گزارش نیساخبر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی را خدمت مردم و کارکنان ناجا تبریک می گویم، اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی است برای اینکه بتوانیم اهمیت خدمات مجاهدان فی سبیل الله، عاملان ایجاد نظم و امنیت را گرامی بداریم و مهم ترین اقدامات آنان را برای مردم بازگو کنیم.

    برگزاری برنامه های هفته ناجا با شعار  «پلیس مقتدر و امین مردم»

    وی با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی از سیزدهم مهرماه روز جمعه شروع می شود، تصریح کرد: برنامه های این هفته با شعار «پلیس مقتدر و امین مردم» برگزار می شود که این شعار برگرفته از فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است.

    در هفته ناجا برگزاری ۱۱۰ برنامه را پیش بینی کرده ایم

    فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه در هفته ناجا برگزاری ۱۱۰ برنامه را پیش بینی کرده ایم، افزود: ۱۵ برنامه کلان را داریم، ۸۷ برنامه اصلی و ۸ برنامه خلاقانه نیز برگزار می شود.

    سردار مهدیان نسب در بخش دیگری از سخنان خود به مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در روز نخست هفته ناجا اشاره کرد و اظهار داشت: رویکرد برنامه های روز نخست هفته ناجا رویکردی ارزشی است؛ یکی از برنامه های کلان ما همایش پیاده روی عاشوراییان در خرم آباد است.

    وی یادآور شد: این همایش برای دومین سال است که برگزار می شود و پیاده روی مردم و کارکنان ناجا از شبکه صبح و نشاط به مدت ۴۰ دقیقه پخش مستقیم خواهد شد؛ جوایز نفیسی به شرکت کنندگان در این همایش اهداء می شود.

    بیش از ۱۲۰۰ نفر از جوانان استان را استخدام کرده ایم

    فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۲۰۰ نفر از جوانان استان را استخدام کرده ایم و توانستیم سهمیه های فراوانی در این بخش بگیریم، گفت: ۸۰۰ استخدامی دیگر نیز در ادامه سال خواهیم داشت که از شهرستان هایی که استخدام کمتر بوده شروع شده است.

    سردار مهدیان نسب از سخنرانی فرماندهان انتظامی قبل از خطبه های نماز جمعه استان و دیدار با ایثارگران و خانواده شهدا در روز جمعه خبر داد و اظهار داشت: در دومین روز از هفته ناجا صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور فرماندهان استان برگزار می شود و در این صبحگاه از بازنشستگان و خانواده ایثارگران تجلیل خواهد شد.

    وی با بیان اینکه راه اندازی نمایشگاه توانمندی های علمی، تحقیق ها و پژوهش ها از دیگر برنامه های دومین روز از هفته ناجا است، تصریح کرد: در سومین روز از هفته ناجا حضور در مدارس و ارائه هشدارهای لازم در حوزه فضای مجازی و جرایم به دانش آموزان را خواهیم داشت و با نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار خواهیم کرد.

    آموزش چهره به چهره به ۴۰۰ هزار نفر

    فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه رویکرد برنامه های روز چهارم هفته ناجا رویکردی اجتماعی است، افزود: در سال ۹۶ بیش از ۴۰۰ هزار نفر را به صورت چهره به چهره در حوزه آسیب های اجتماعی آموزش دادیم که بخشی از آن در قالب کارگاه آموزشی بوده است.

    سردار مهدیان نسب ادامه داد: ورزش صبحگاهی، اهداء خون توسط کارکنان، ارائه آموزش های همگانی در مساجد توسط پلیس های تخصصی، نشست فرماندهان در مرکز ۱۹۷ و پیگیری مطالبات مردم به صورت چهره به چهره و از طریق سامانه، بازدید دانش آموزان از مراکز انتظامی، حضور کارشناسان وظیفه ناجا در محافل و مجالس و دبیرستان ها برای اینکه سربازان از چگونگی آینده خود مطلع شوند و … از دیگر برنامه های هفته ناجا است.

    وی یادآور شد: برگزاری همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک، راهواران محله، نشست علمی تخصصی با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، جلسه با نمایندگان مجلس، شورای پژوهش پلیس، پخش فیلم و مستند و آموزش در حوزه سایبری، راه اندازی اتوبوس نظم و دوستی و … نیز از دیگر برنامه های هفته نیروی انتظامی خواهد بود.

    فرمانده انتظامی لرستان گفت: برگزاری کوهپیمایی، زیارت عاشورا و دعای عهد در یادمان شهدا، دوچرخه سواری فرزندان کارکنان نیروی انتظامی و غبار روبی و عظر افشانی مزار شهدا را نیز در آخرین روز هفته ناجا خواهیم داشت.

    منبع: مهر

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *