×

لزوم حمایت مردم و دولت از تولیدات داخلی

  • فروردین ۲۱, ۱۳۹۶
  • ۰
  • به گزارش نیساخبر“مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان سلسله گفت: دولت باکم کردن واردات و حمایت از تولید داخل و مردم هم با خرید محصولات داخلی می‌توانند در جهت تحقق شعار سال کمک کنند.یج از لرستان، به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد امام علی (ع) مراسم جشنی با حضور کلیه کارکنان رسمی و وظیفه سپاه ناحیه الشتر […]

    لزوم حمایت مردم و دولت از تولیدات داخلی
  • به گزارش نیساخبر“مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان سلسله گفت: دولت باکم کردن واردات و حمایت از تولید داخل و مردم هم با خرید محصولات داخلی می‌توانند در جهت تحقق شعار سال کمک کنند.یج از لرستان، به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد امام علی (ع) مراسم جشنی با حضور کلیه کارکنان رسمی و وظیفه سپاه ناحیه الشتر و کارکنان رسمی انتظامی این شهرستان در محل ناحیه الشتر برگزار شد.

    حجت‌الاسلام الماس پور، مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان سلسله ضمن تبریک میلاد این امام همام بر پیروی از سیره امامان معصوم تأکید کرد.

    وی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۶ به‌عنوان” اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال” توسط مقام معظم رهبری گفت: چرا کشور ما با داشتن این‌همه پتانسیل بالا در همه زمینه‌های اقتصادی باید منتظر کشورهای غربی خصوصاً آمریکا باشد که آیا وسیله‌ای را در اختیار ما قرار بدهند یانه!

    مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان سلسله تصریح کرد: برای عملی کردن شعار سال و سخن رهبری اول باید دولت پیش‌قدم شود و بعدازآن مردم چراکه در سال ۹۵ با شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بود هیچ اقدام مؤثری صورت نگرفت.

    وی با طرح این سؤال که چرا کشور ایران باوجوداین همه پتانسیل باید از کشورهای خارجی خصوصاً چین چوب بستنی وارد کند؟ گفت: همان‌گونه که دولت باید در اجرا و اقدام برای تحقق شعار سال پیش‌قدم باشد مردم همه باید به سهم خود در جهت عملی کردن منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

    الماس پور تصریح کرد: دولت باکم کردن واردات و حمایت از تولید داخل و مردم هم با خرید محصولات داخلی می‌توانند در جهت تحقق این امر کمک کنند

    انتهای پیام/

    گزارش تصویری:

    [new_royalslider id=”8″]

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *