به گزارش نیساخبر“مهدیه معتمدی  با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی  اظهارداشت: این جشنواره با همکاری نخبگان جوان، فعالان مردمی، مراکز فرهنگی، دانشگاه ها و نهادهای لشکری و کشوری برگزار می شود.

وی  با بیان اینکه این جشنواره  از ۱۸ آذر ماه لغایت ۳۰ بهمن ماه سال ۹۸ برگزار می شود افزود: این جشنواره  در محورهای پایگاه های اطلاع رسانی و خبری، پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی، نرم افزارهای کاربردی، هنرها و سرگرمی های دیجیتال و بخش آزاد برگزار می‌شود.

معاون توسعه فضای مجازی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به درخشش هنرمندان لرستانی دراولین جشنواره فعالان فضای مجازی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ۱۱۰ اثر با موضوع ایثار و شهادت از هنرمندان لرستانی به این جشنواره راه پیدا کردند.

وی عنوان کرد: در جشنواره نخست  «محسن مرادی» با مستند «تا ابد سربازیم»، که روایتی از زندگی حماسی سردار شهید مدافع حرم «حاج رضا رستمی مقدم» است «مهران یار احمدی» با اثر «نرم افزار یارانه ای خط شکن ذوالفقار» که در مورد شهید «پژوهنده» ساخته شده است و «فرشاد خسروی» در بخش نقاشی دیجیتال موفق به کسب رتبه‌های کشوری شدند.

معتمدی عنوان  با بیان اینکه آثار «امیرامید نژاد» و «امین کریمی»  نیز از لرستان، جز آثاری بودند که از آنها تجلیل به عمل آمد، عنوان کرد: مهمترین هدف این جشنواره تبیین، انعکاس و ترویج ارزش‌ها و فرهنگ غنی دفاع مقدس و مقاومت به تمامی نسل ها در فضای مجازی است.

انتهای پیام/