×

ویژه انتخابات 98 ؛
برگزاری شایسته انتخابات، آبروی نظام است

  • بهمن ۳۰, ۱۳۹۸
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: برگزاری شایسته انتخابات آبروی نظام است، همه ما باید تلاش کنیم تا انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری در شهرستان برگزار کنیم.

    برگزاری شایسته انتخابات، آبروی نظام است
  • شریف خسروی در جلسه شورای اداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری اظهار داشت: با تدبیر و فراهم کردن بسترهای لازم  باید برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و شایسته نهایت تلاش خود را بکار گیریم.

    وی عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر فضای انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه حاشیه در این شهرستان حاکم است و سعی شده نامزدهای انتخابات و هواداران آنان، عادلانه به تبلیغات بپردازند.

    خسروی ادامه داد: حفظ فضای همدلی موجود، نیازمند تعامل بخش‌های مختلف است بنابراین باید از همه ظرفیت‌ها برای انسجام و وحدت آحاد مردم و مشارکت گسترده در انتخابات بهره گرفت.

    فرماندار سلسله با تاکید بر اینکه در اجرای انتخابات نباید دین خود را فدای دنیای دیگران بکنیم، افزود: رعایت اصل بی‌طرفی و اجرای کامل قوانین، اساس فعالیت در انتخابات مجلس یازدهم است.

    خسروی خاطرنشان کرد: رقابت های انتخاباتی تلاش برای ارائه بهترین خدمت در نظام مردم سالاری دینی است و ما هم در این راستا وظیفه داریم تا با برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم بیش از پیش بر اقتدار نظام بیفزاییم.

    وی با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف در شهرستان، گفت: اعضای مدیریت بحران باید آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند تا در صورت نامساعد بودن هوا در شهرستان، هیچگونه خللی در ارسال صندوق و اخذ رای روستاهای دورافتاده پیش نیاید و دستگاه های خدمات رسان نیز از صبح روز رای گیری تا پایان آن در آماده باش کامل قرار گیرند.

    وی با اشاره به اینکه همه امکانات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و تمهیدات امنیتی و انتظامی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه با حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم اتخاذ شده عنوان کرد: ۸۳ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده و بیش از یکهزار نفر در برگزاری باشکوه انتخابات در این شهرستان مشارکت خواهند کرد.

    شهرستان های دلفان و سلسله یک حوزه انتخابیه محسوب می شوند و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *