×

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:
برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۳۰۰ شهید در لرستان

  • کد نوشته: 13495
  • شهریور ۱, ۱۳۹۹
  • ۰
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در راستای برگزاری کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید این استان فراخوان طراحی این کنگره از سوی ستاد برگزاری این کنگره و با هدف ارتقای سطح کیفی برگزاری این کنگره منتشر شد.

    برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۳۰۰ شهید در لرستان
  • احمدحسین فتایی روز شنبه اعلام کرد:بر اساس این فراخوان ۱۰۰ اثر راه یافته در این فراخوان در قالب یک نمایشگاه برپا خواهند شد و در معرض دید عموم قرار گرفته می‌شود این در حالی است که سه اثر برتر این فراخوان به عنوان آثار برتر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

    وی اظهار داشت:آثار ارسالی باید مطابق با نمادهای ایثار و شهادت بوده و قابلیت استفاده در مجامع علمی و بین‌المللی را داشته باشد و توانایی، تناسب ظاهری و مفهومی خود را از دست ندهد.

    فتایی ادامه داد: بر اساس این گزارش حجم مجاز برای ارسال آثار این فراخوان ۶ مگابایت است و آخرین مهلت ارسال آثار این فراخوان ۲۰ شهریور اعلام شده است این در حالی است که نتایج این فراخوان ۳۰ شهریور اعلام می‌شود.

    وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به ایمیل lorestan.kongereh,۶۳۰۰@gmail.com ارسال کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس خرم‌آباد، خیابان انقلاب، روبروی پادگان۰۷ ، کوچه ایثارگران، دبیرخانه ستاد کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان مراجعه نمایند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *