×

برگزاری ۳۰یادواره شهدا در شهرستان سلسله

  • اسفند ۱۳, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده سپاه ناحیه الشتردر گفتگو با خبرنگار نیساخبراز برگزاری ۳۰یادواره شهدا وسرکشی از بیش از۱۵۰خانواده معظم شهدا خبر داد سرهنگ محمود یوسفوند گفت:از پایه ها و سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی ایران وجود پاک خون شهدا است. وی تصریح کرد: تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه همگان است نه ارگان و نهاد خاصی،چراکه هرکس در هر […]

    برگزاری ۳۰یادواره شهدا در شهرستان سلسله
  • فرمانده سپاه ناحیه الشتردر گفتگو با خبرنگار نیساخبراز برگزاری ۳۰یادواره شهدا وسرکشی از بیش از۱۵۰خانواده معظم شهدا خبر داد

    سرهنگ محمود یوسفوند گفت:از پایه ها و سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی ایران وجود پاک خون شهدا است.

    وی تصریح کرد: تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه همگان است نه ارگان و نهاد خاصی،چراکه هرکس در هر مسئولیتی مدیون ومرهون خون شهداست و وظیفه دارد یاد شهدا را گرامی بدارد.

    فرمانده ناحیه الشتر افزود: از ابتدای سال ۱۳۹۶ تاکنون ۳۰یادواره شهدا در قالب ۱۷ یادواره پایگاهی ،۷یادواره حوزه ای،۴ برنامه آبروی کوچه ها ،افتخار محله ویک یادواره بزرگ شهرستانی برگزار شده است که الحمدالله استقبال و رضایت خانواده معظم شهدا را در پی داشته است.

    وی با اشاره براینکه شهدا به ما نیاز ندارند بلکه ما نیازمند شهدا هستیم افزود: از دیگر برنامه های سپاه ناحیه الشتر تکریم وسرکشی از خانواده شهدا ست که این ناحیه در سال ۹۶ از بیش از ۱۵۰ خانواده معظم شهدا سرکشی و تجلیل بعمل آورده است .

    سرهنگ یوسفوند گفت: امروزه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بر بغض و کینه و دشمنی خورد پا فشاری میکنند تا احیانا ضربه هرچند کوچک بر پیکره این نظام و این ملت وارد کنند و اگر تا الان نتوانسته اند سدبزرگی بنام شهدا را تجربه کرده اند و می دانند که اگر باز نزدیک شوند باز هستند دلاور مردانی از نسل شهیدان که جوابی به مراتب سخت تر تحویلشان دهد.و اینست که باید قدردان این عزیزان باشیم و یاد و خاطرشان را گرامی بداریم.

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *