وی افزود: در جای جای دنیا برای شهادت حاج قاسم سلیمانی مراسم گرفته شد، در هندوستان ۴۳۰ نقطه به عزاداری پرداختند که این نمایانگر محبت وی در دل آزادی خواهان است.

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره عظمت تشییع میلیونی حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وی، عنوان کرد: سردار قاآنی در مراسم معارفه اش به عنوان فرمانده جدید سپاه قدس گفت: حاج قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه شهید کردند اما ما از دشمنان  وی انتقامی جوانمردانه خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اتحاد و انسجام گروه های مقاومت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تجمع و تشییع حدود ۵۰ میلیونی شهید حاج قاسم و انتقامی که سردار حاجی زاده از آمریکایی ها گرفت را به دو یوم الله بزرگ تعبیر کردند.

سردار توکلی با اشاره به اینکه دشمن ابزار قدرتمندی به عنوان رسانه را در اختیار دارد، اظهار داشت: آرمان و اهداف حاج قاسم پیش روی ماست ،این مسیر نباید فراموش شود، دفاع از انقلاب و نظام باید انقلابی باشد، در زمانی علم در جبهه بود و اکنون حضور فعالانه و تاثیر گذار در فضای مجازی ضرورت دارد.

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اشاره ای به تحرکات برخی دانشجویان مقابل دانشگاه امیرکبیر را داشت و گفت: دشمن، هر زمانی که ملت و نظام اسلامی افتخاراتی کسب می کردند، بلافاصله در صدد فتنه بر آمده که اثر پیروزی را در کام مردم کم کنند.

وی با اشاره به حضور میلیونی و هرساله مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: در آستانه انتخابات هستیم، ان‌شالله دلدادگان انقلاب اسلامی مشارکتی حداکثری از خود نمایش خواهند داد، در این راستا کوهدشت همیشه علمدار و خط مقدم بوده و دارای مشارکتی بالا است

سردار توکلی حضور آگاهانه در فضای مجازی را ضرورری برشمرد و گفت: همه زیر یک علم هستیم ، شهید حاج قاسم  برگ برنده اش ولایتمداری بود و آن را در عمل ثابت کرد ایشان در جایی گفته است هرکس می خواهد عاقبت بخیر شده و رو سیاه نشود در دل و قلب خودش ارتباط ولایت و مسیر ایشان داشته باشد.

انتهای پیام/