×

بزرگداشت شهدای آتش‌نشان و ۳۲ خدمه نفت‎کش در لرستان برگزار شد

  • دی ۲۸, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مراسم بزرگداشت شهدای پلاسکو و یادواره ۳۲ شهید خدمه نفتکش سانچی در استان لرستان برگزار شد. به گزارش نیساخبر، مراسم بزرگداشت یکمین سالگرد شهادت آتش‌نشانان ساختمان پلاسکو و یادواره ۳۲ شهید خدمه نفتکش سانچی در بیت امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد. این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان، معاون تهذیب حوزه علمیه […]

    بزرگداشت شهدای آتش‌نشان و ۳۲ خدمه نفت‎کش در لرستان برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت شهدای پلاسکو و یادواره ۳۲ شهید خدمه نفتکش سانچی در استان لرستان برگزار شد.

    بزرگداشت شهدای پلاسکو

    به گزارش نیساخبر، مراسم بزرگداشت یکمین سالگرد شهادت آتش‌نشانان ساختمان پلاسکو و یادواره ۳۲ شهید خدمه نفتکش سانچی در بیت امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد.

    این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، شهردار خرم‌آباد، مدیرعامل سازمان آتش نشانی خرم‌آباد و جمعی از پرسنل آتش نشانی برگزار شد.

    حجت‌الاسلام فضل‌الله پیرمحمدی معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان در این مراسم اظهار داشت: خداشناسی امری است افراد مومن و اشخاص مسلمان باید به دنبال آن باشند.

    وی افزود: اگر مردم خدا و رسولش را نشناسند، در شناخت امام نیز‌موفق نمی‌شوند که به دنبال آن ضلالت و گمراهی ایجاد می‌شود.

    معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه فلسفه خلقت خداشناسی و امام شناسی است عنوان کرد: شناخت و معرفت یکی از ویژگی‌های انسان کامل است و کسانی که خود را به خدا وصل می‌کنند، خداوند نیز یک سرنوشت خوب برای آن‌ها مقدر می‌کند.

    حجت‌الاسلام پیرمحمدی تصریح کرد: مبارزه با نفس، شب زنده داری، علاقه به عالم آخرت و ترس از خدا اساس معرفت است و کسی که خدایی باشد جز خدا از هیچکس ترس نخواهد داشت.

    انتهای پیام/

     منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *