×

بزرگ ترین رویداد علمی و تربیتی در استان لرستان برگزار می شود

  • آبان ۲۸, ۱۳۹۶
  • ۰
  • دکتر معدن دار آرانی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی نیساخبر از برگزاری همایش بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی در دانشگاه لرستان و با همکاری دو انجمن علمی کشور ، سه وزارت خانه و بیش از ده دانشگاه و موسسه علمی خبر داد دبیر همایش بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی در دانشگاه […]

    بزرگ ترین رویداد علمی و تربیتی در استان لرستان برگزار می شود
  • دکتر معدن دار آرانی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی نیساخبر از برگزاری همایش بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی در دانشگاه لرستان و با همکاری دو انجمن علمی کشور ، سه وزارت خانه و بیش از ده دانشگاه و موسسه علمی خبر داد

    دبیر همایش بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی در دانشگاه لرستان گفت: انجمن علمی آموزش و پرورش تطبیقی ایران با هدف گسترش پژوهش های کاربردی و توسعه ای در عرصه نوآوری آموزشی و تربیتی اقدام به برگزاری “اولین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی” با همکاری دانشگاه لرستان نموده است.این همایش با همکاری و حمایت علوم تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی برگزار میشود.

    وی تصریح کرد: بیش از ده دانشگاه ومرکز علمی پژوهشی در برگزاری این همایش مشارکت دارند که دانشگاه فرهنگیان یکی از این مراکز به شمار میرود.

    دکتر معدن دار آرانی خاطر نشان ساخت: کنفرانس با موضوع آموزش و پرورش تطبیقی در ۱۳ محور به مدت دو روز در تاریخ ۲ و ۳ آذرماه ۹۶ برگزارمی گردد که بیش از بیست پژوهشگر حوزه آموزش و پرورش برای ارائه سخنرانی از کشور های مختلف جهان و سه قاره اسیا، اروپاو افریقا به این همایش دعوت شده اند.

    وی افزود: سخنرانان اصلی همایش دانش و تجارب خویش را در قالب سخنرانی و برگزاری کارگاه های آموزشی در اختیار شرکت کنندگان کنفرانس قرار خواهند داد. همچنین کلیه مقالات کنفرانس در پایگاه استنادی جهان اسلام(ISC) نمایه و پژوهشگران از امتیاز علمی برخوردار خواهند شد.

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *