×

بسیج دانشجویی در انتخابات بدنبال روشنگری است

  • بهمن ۲۶, ۱۳۹۸
  • ۰
  • مسوول بسیج دانشجویی لرستان گفت: ما در بسیج دانشجویی به دنبال روشنگری هستیم و فعالیت ما نیز در این راستا بوده و اولویت اول ما حضور و مشارکت در انتخابات است.

    بسیج دانشجویی در انتخابات بدنبال روشنگری است
  • میلاد شرفی در دیدار هم اندیشی مسوولین بسیج دانشجویی لرستان با رسانه‌ها با اشاره به اینکه بر خلاف انقلاب‌های دیگر، انقلاب ما دو واژه استقلال و آزادی را با هم داشت، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ثابت کرد که استقلال و آزادی می‌توانند کنار هم باشند بدون اینکه خللی ایجاد کنند.

    وی با بیان اینکه امروز ما بالاترین حد آزادی در دنیا را داریم، تصریح کرد: در دهه پنجم شرایط به کلی تغییر کرده به طوری‌که احساس می‌شود دنیا به دنبال الگوگیری از این نظام اسلامی به خاطر این معجزه حرکتی است.

    مسوول بسیج دانشجویی لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه در انتخابات باید مواضع روشن و شفاف داشته باشیم، گفت: ما در بسیج دانشجویی به دنبال روشنگری هستیم و فعالیت ما نیز در این راستا است.

    شرفی بر حضور مردم مهم در انتخابات تاکید و تصریح کرد: اولویت اول ما حضور و مشارکت در انتخابات است، زیرا امنیت نظام و انقلاب در گرو همین حضور مردم در انتخابات است.

    وی خاطر نشان کرد: در واقع هر انتخابات یک رفراندوم دوباره و شرکت در انتخابات یک وظیفه عمومی است.

    مسوول بسیج دانشجویی لرستان تاکید کرد: انتخابات حماسه‌ای از جنس مردم سالاری است که به  مردم این حق را می‌دهد که با رای مستقیم خود کاندیدای مورد نظر را انتخاب کند.

    شرفی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی به دنبال روشنگری در انتخابات است، گفت: تلاش ما در این عرصه یک انتخاب خوب در مسیر انقلاب و نقشه راهی است که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تبیین کرده‌اند.

    وی با بیان اینکه در انتخابات ورود مصداقی نخواهیم داشت، عنوان کرد: از فعالیت غیر قانونی افراد و دستگاه‌ها در عرصه انتخابات جلوگیری خواهیم کرد.

     انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *