×

به دلیل ۶ ماه حقوق معوقه و عیدی؛ کارگران شهرداری بروجرد سه روز است دست از کار کشیدند

  • کد نوشته: 3407
  • اسفند ۲۳, ۱۳۹۵
  • ۰
  • زباله ها در معابر شهری انباشته شده اند  کارگران شهرداری بروجرد سه روز است به دلیل ۶ ماه حقوق معوقه و عیدی دست از کار کشیده و در مقابل شهرداری تجمع کرده اند و هیمن امر سبب شده تا زباله ها جمع آوری نشود و در سطح شهر و معابر رها شوند که انباشت زباله […]

    به دلیل ۶ ماه حقوق معوقه و عیدی؛ کارگران شهرداری بروجرد سه روز است دست از کار کشیدند
  • زباله ها در معابر شهری انباشته شده اند

    کارگران شهرداری بروجرد سه روز است دست از کار کشیدند/زباله ها در معابر شهری انباشته شده اند

     کارگران شهرداری بروجرد سه روز است به دلیل ۶ ماه حقوق معوقه و عیدی دست از کار کشیده و در مقابل شهرداری تجمع کرده اند و هیمن امر سبب شده تا زباله ها جمع آوری نشود و در سطح شهر و معابر رها شوند که انباشت زباله ها و بوی تعفن سبب نارضایتی شهروندان شده است.

    به گزارش نیساخبر وبه نقل از سفیر افلاک در طول سال چندین بار کارگران شهرداری نسبت به حقوق های معوقه تجمع و راهپیمایی کرده اند اما این مشکل حل نشده و با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال، تصمیم گرفتند تجمع های پی در پی برگزار کنند تا شاید حقوق آنها پرداخت شود.

    امروز سومین روزی است که کارگران شهرداری بروجرد در مقابل شهرداری تجمع می کنند و تا کنون به نتیجه ای نرسیده اند و کارگران شهرداری چند روز است دست از کار کشیده اند تا تکلیف حقوق های معوقه آنان روشن شود.

    شهزداری

    این در حالیست که ۲ شب است زباله های معابر شهری در بروجرد جمع نشده و بوی تعفن و انباشت زباله ها، شهر را بسیار زشت کرده است، کارگران از روز اول تجمع هشدار دادند که تا حقوق معوقه و عیدی آنها پرداخت نشود کار نمی کنند.

    شهزداری

    انباشت زباله ها در کوچه ها و خیابان ها و همچنین جدول های پر از زباله این روزها به اوج خود رسیده و این امر سبب نارضایتی شهروندان شده است به طوری که با تردد از هر کوچه و خیابان حجم وسیعی از زباله ها دیده می شود.

    شهزداری

    این بار کارگران شهرداری به طور جد نسبت به معوقات خود ایستاده اند و چند روز است که دست از کار کشیده اند اما بعد از این سه روز هنوز خبری از پرداخت معوقات نشده است.

    با توجه به این که از چند روز دیگر سفر مسافران نوروزی آغاز می شود و مسافران و گردشگران زیادی به بروجرد سفر می کنند اما متاسفانه چهره شهر با وجود این همه زباله نازیبا شده است.

    شهزداری

    این در حالیست که در بسیاری از شهرها در تلاش هستند تا با زیبا کردن شهر و نظافت آن به استقبال نوروز و مسافران بروند اما این روزها در بروجرد به جای نظافت شهر و توجه به استقبال از مسافران نوروزی، شهر پر از زباله شده و جدول ها بوی تعفن می دهند.

    شهزداری

    به جای این که هر چه به به عید نزدیک می شویم چهره شهر را زیباتر کنیم تا مسافران و گردشگران در این شهر سفری خوش داشته باشند متاسفانه انباشت زباله ها و بوی تعفن شهر را به گونه ای دیگر نشان می دهد.

    زباله های رها شده در معابر شهری سبب شده تا حیوانات موذی در کوچه ها و خیابان ها با پاره کردن آنها زباله ها را پخش کنند.

    در این دقیقه نود که تنها یک هفته تا رسیدن نوروز باقی مانده هیچ یک از افراد شورای شهر و شهردار برای پرداخت حقوق و عیدی اقدامی نکرده و حتی تماس با آنها غیر ممکن شده است.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *