×

بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در سلسله پرداخت شد

  • آبان ۲۷, ۱۳۹۷
  • ۰
  • رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سلسله گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به ۸۴ طرح در سلسله پرداخت شد. به گزارش نیساخبر”سعید باقری فر  اظهار داشت: سهمیه شهرستان سلسله در مرحله نخست پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری ۸۳ میلیارد ریال بوده است. وی افزود: شهرستان سلسله توانست با […]

    بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در سلسله پرداخت شد
  • رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سلسله گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به ۸۴ طرح در سلسله پرداخت شد.

    وی افزود: شهرستان سلسله توانست با جذب ۳۶۰ درصدی اعتبارات و جذب چندبرابر بیش از سهمیه خود، رتبه نخست تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری را در لرستان کسب کند.

    رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سلسله، عنوان کرد: ارائه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان از چندی پیش سازو کار اجرایی آن شروع شده و در حال انجام است.

    وی با بیان اینکه با تبلیغ و اطلاع‌رسانی کامل توسط دستگاه‌های اجرایی این طرح شروع و مردم و کشاورزان و کارآفرینان به خوبی در جریان موضوع قرار گرفتند، بیان کرد: خوشبختانه از همان ابتدا شاهد استقبال گسترده از این طرح بودیم به‌طوری که در اوایل طرح نزدیک به ۱۰۰۰ نفر در سامانه کارا ثبت نام کردند.

    باقری فر تصریح کرد: مجموعه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سلسله با حساسیت خاصی به موضوع ورود کرده و با برگزاری جلسلات متعدد و فراخوان کارآفرینان و کشاورزان و دستگاه‌های مرتبط روند جذب تسهیلات به صورت روزانه بررسی و بسیاری از نقایص و مشکلات با جدیت و پیگیری حل شدند.

    رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سلسله خاطرنشان کرد: با ورود به فاز پرداخت تسهیلات، تلاش مضاعف و شبانه روزی دستگاهای اجرایی به‌ویژه جهاد کشاورزی و کار و تعاون در کنار حمایت قاطع و پیگیرانه فرماندار شهرستان موضوع به خوبی و با کیفیت مناسب پیش رفت و شاهد جذب چند برابری سهمیه هستیم.

    وی با اشاره به معرفی طرح‌های شهرستان به بانک‌های عامل، اظهار داشت: در مرحله اول تعداد ۱۸۶ طرح به مبلغ ۴۶۰ میلیارد ریال به ۴ بانک عامل معرفی شدند.

    باقری فر خاطرنشان کرد: با بررسی و ارزیابی فنی و اقتصادی توسط کمیته فنی و بانک‌های عامل، ۸۵ طرح به مبلغ ۳۲۰ میلیارد ریال مورد تصویب نهایی قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه از این تعداد تاکنون ۸۴ طرح به مبلغ بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال جذب شده است، افزود: این در حالیست که سهم شهرستان۸۳ میلیارد ریال بوده است که توانسته‌ایم با تلاش شبانه روزی نزدیک ۴ برابر سهم تخصیصی خود را جذب کنیم.

    رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سلسله تصریح کرد: از کل تسهیلات جذب شده، سهم جهاد کشاورزی ۶۶ طرح به مبلغ ۲۸۷ میلیارد ریال و سهم صنعت ۱۴ طرح به مبلغ ۱۹ میلیارد ریال بوده است.

    وی افزود: جذب چنین تسهیلاتی با شرایط مناسب و بسیار موثر در کاهش بیکاری به لحاظ حجم و تعداد برای اولین بار در سنوات اخیر در شهرستان اتفاق افتاده است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *