×

بی‌عرضگی مدیران در جذب تسهیلات اشتغال قابل قبول نیست

  • اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۷
  • ۰
  • استاندار لرستان با بیان اینکه اگر تسهیلات با نرخ ۶ درصد در استان جذب نشود به خاطر بی‌عرضگی برخی مدیران است که اصلاً قابل‌ قبول نیست گفت: در قوه قضائیه ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل‌شده است که اگر مورد خاصی گزارش شود به این ستاد معرفی می‌شود. به گزارش  نیساخبر، سید موسی خادمی ظهر امروز در کارگروه […]

    بی‌عرضگی مدیران در جذب تسهیلات اشتغال قابل قبول نیست
  • استاندار لرستان با بیان اینکه اگر تسهیلات با نرخ ۶ درصد در استان جذب نشود به خاطر بی‌عرضگی برخی مدیران است که اصلاً قابل‌ قبول نیست گفت: در قوه قضائیه ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل‌شده است که اگر مورد خاصی گزارش شود به این ستاد معرفی می‌شود.

    خرم‌آباد| بی‌عرضگی مدیران در جذب تسهیلات اشتغال قابل قبول نیست

    به گزارش  نیساخبر، سید موسی خادمی ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: سه هزار و ۵۹۸ طرح اشتغال در استان معرفی‌شده که از این تعداد ۴۹۳ طرح تاکنون تصویب‌شده، ۱۹۷ طرح عقد قرارداد، ۴۸۷ طرح پرداختی به ارزش ۳۲۰ میلیارد تومان بوده است.

    وی افزود: آنچه نشان می‌دهد عده‌ای کم‌کاری می‌کنند، باید در این زمینه تلاش شود چراکه استان لرستان از مابقی استان‌ها هم فقیرتر و هم جوان بیکار بیشتری دارد ولی مدیران تنبل‌تری نسبت به دیگر استان‌ها دارد.

    استاندار لرستان عنوان کرد: تسهیلات فراگیر از منابع داخلی بانک‌ها با ۱۸ درصد است و بانک‌ها منتظر ابلاغ نباشند تا این تسهیلات را پرداخت کنند، در دستور کار استان است که ۴۶۰ طرح فراگیر را جذب کند که باید اقدامات لازم درراستای جذب انجام شود و تأکید شده تا تیرماه این اعتبار جذب شود، استان‌ها در این راستا رتبه‌بندی می‌شوند و برای ما عملکردی که وجود دارد قابل‌قبول نیست.

    وی بیان کرد: عامل متغیر مؤثر بانک‌های استان هستند، افراد شرایط دار به‌اندازه کافی در استان وجود دارد که این تسهیلات را به آن‌ها پرداخت کنید، اگر مدیران استان نسبت به مدیران استان‌های دیگر ضعیف‌تر باشند با آن‌ها برخورد جدی می‌شود؛ انجیو و سمن‌ها نیز مطرح کنند کدام مدیران استان کار نمی‌کنند که ما برخورد لازم را با آن‌ها داشته باشیم.

    خادمی تصریح کرد: اگر تا تیرماه این تسهیلات جذب نشود به استان‌های دیگر داده می‌شود، اگر تسهیلات با نرخ شش درصد در استان لرستان جذب نشود به خاطر بی‌عرضگی برخی مدیران است که اصلاً قابل‌قبول نیست.

    وی خاطرنشان کرد: آشنابازی‌ها در پرداخت تسهیلات دخالت نکند چراکه حق روستائیان است، در قوه قضائیه ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل‌شده است که اگر مورد خاصی گزارش شود به این ستاد معرفی می‌شود.

    استاندار لرستان گفت: تسهیلات باید تا خردادماه جذب شود بنابراین هر هفته روز پنج‌شنبه جلسه بررسی عملکرد بانک‌ها در راستای تسهیلات اشتغال روستایی برگزار می‌شود؛ پول ارزانی در اختیار استان قرارگرفته پس چرا نباید جذب شود؟ وظیفه بانک‌های دولتی سنگین‌تر و جدی‌تر است که باید با حساسیت بیشتری کار کنند.

    وی اظهار داشت: هیچ کاری مهم‌تر از اینکه کمک کنیم برای سرمایه‌گذاری نداریم، امروز در این شرایطی که کشور دارد که مهم‌ترین مشکل آن بیکاری است هیچ کاری مهم‌تر از کمک در راستای سرمایه‌گذاری نیست بنابراین عملکرد برخی دستگاه‌های ضعیف در این راستا قابل‌ قبول نیست.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *