×

تاکید بر رعایت حق‌الناس در انتخابات/ معامله قرن عملی نخواهد شد

  • بهمن ۱۱, ۱۳۹۸
  • ۰
  • امام جمعه خر‌م‌آباد با اشاره به اینکه معامله قرن یک نقشه شوم است، تاکیدکرد: اما این نقشه شوم هیچ‌گاه عملی نخواهد شد.

    تاکید بر رعایت حق‌الناس در انتخابات/ معامله قرن عملی نخواهد شد
  • به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به اینکه ما شاهد شور و شعور و محبت مردم لرستان از روستا و شهر و بخش به اهل بیت به ویژه حضرت زهرا بودیم، افزود: حضور مبلغان، هیات‌های مذهبی مدیحه سرایان به ویژه جوانان که به صحنه آمدند قابل تقدیر است.

    وی افزود: خدمت‌گزاران نظام حضور جوانان را به عنوان یک فرصت ببینند و زمینه را برای حضور هر چه بیشتر آنان فراهم کنند.

    امام جمعه خر‌م‌آباد تاکید کرد: نباید به گونه‌ای عمل شود که جوانان آزرده خاطر شوند، نسلی که پای این انقلاب ایستاده‌اند.

    نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه البته جوانان نیازمند کسب تجربه افراد مسن هستند، تصریح کرد: .نگاه ما به جوان انقلابی، پای کار، اخلاق مدار، معنویت گرا و عدالت‌خواه است که نشاط و‌ انرژی دارد.

    حفاظت از انقلاب اسلامی

    امام جمعه خر‌م‌آباد در بخش دیگری از صحبت‌های خود به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ، گفت: دهه فجر که طبق فرمایش امام راحل انفجار نور بود، حاصل مجاهدت خستگی ناپذیر مردم و به ویژه امام خمینی(ره) بود.

    شاهرخی تاکید کرد: همه باید از انقلاب اسلامی که یک هدیه الهی است مانند مردمک چشم محافظت کنیم.


           بیشتر بخوانید

     


    تاکید بر رعایت حق الناس در انتخابات 

    خطیب جمعه خر‌م‌آباد در ادامه به انتخابات پیش رو نیز اشاره و عنوان کرد:باید تلاش شود که افراد با فضیلت به مجلس راه پیدا کنند و در این میان وظیفه مجریان و ناظران سنگین است.

    وی با بیان اینکه رعایت حق الناس در انتخابات ضروری است، عنوان کرد: مجریان و ناظران باید حق الناس را که یک مفهوم فقهی و حقوقی است و نشان دهنده پویایی فقه اسلامی است مورد توجه قرار دهند.

    شاهرخی گفت: رعایت حق الناس از ثبت نام تا نتیجه انتخابات ضروری است، به عنوان نمونه ثبت نام افرادی که واحد شرایط نیستند عدم رعایت حق الناس و به تعبیری ظلم است.

    خطیب جمعه خر‌م‌آباد ادامه داد: در موضوع بررسی صلاحیت‌ها نیز اگر کسی که صلاحیت نداشته تایید شود یا در صورت داشتن صلاحیت رد شود ظلم است.

    وی زیاده‌گویی کاندیداها و فریب انتخاباتی را هم ظلم عنوان کرد و افزود: بدزبانی، بد اخلاقی، شایعه پراکنی ‌و استفاده از بیت‌المال نیز نمونه بارز عدم رعایت حق‌الناس است.

    امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: در این مقطع حساس و سرنوشت ساز باید دقت کنیم زیرا هر حرکت انتخاب هم در سیاست داخلی و هم خارجی تاثیر گذار است.

    معامله قرن شکست خواهد خورد 

    خطیب جمعه خر‌م‌آباد با اشاره به اینکه امروز در سیاست خارجی معامله قرن مطرح است، گفت: معامله قرن به دنبال این است که خاک فلسطین را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد.

    شاهرخی یادآور شد: یکی دیگر از اهداف معامله قرن راضی کردن جامعه یهودی از سوی رییس جمهور شکست خورده آمریکا برای موفقیت در انتخابات است.

    امام جمعه خر‌م‌آباد تاکید ‌کرد: البته این خیال خامی است و نقشه شوم معامله قرن هیچ‌گاه عملی نخواهد شد.

    شاهرخی با اشاره به اینکه ملت ما هوشیار و بیدار است، خاطرنشان کرد: برجام به ما ثابت کرد که استکبار جهانی و غرب به هیچ‌چیزی تعهد ندارد، بنابراین امید به مذاکره یک امری است که راه به جایی نمی‌برد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *