×

تاکید بر نظارت ویژه بر بازار و جلوگیری از هر گونه افزایش قیمت

  • آبان ۲۵, ۱۳۹۸
  • ۰
  • معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار لرستان بر نظارت ویژه دستگاه‌های نظارتی و بازرسی به منظور کنترل بازار و جلوگیری از هر گونه افزایش قیمت تاکید کرد. به گزارش نیساخبر، به نقل از روابط عمومی ستانداری لرستان، اسد عبدالهی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، گفت: سهمیه‌بندی […]

    تاکید بر نظارت ویژه بر بازار و جلوگیری از هر گونه افزایش قیمت
  • معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار لرستان بر نظارت ویژه دستگاه‌های نظارتی و بازرسی به منظور کنترل بازار و جلوگیری از هر گونه افزایش قیمت تاکید کرد.

    به گزارش نیساخبر، به نقل از روابط عمومی ستانداری لرستان، اسد عبدالهی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، گفت: سهمیه‌بندی بنزین موجب کاهش مصرف سوخت و همچنین کاهش ترافیک شهری می‌شود.

    وی افزود: این امر همچنین باعث تاثیرات روانی در بخش کالا در جامعه شده و مدیریت صحیح و کنترل دستگاهای اجرایی امری ضروری است.

    معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت: در این راستا کنترل و نظارت دقیق در حوزه حمل و نقل عمومی باید صورت بگیرد که افزایش قیمت نداشته باشیم.

    وی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه تاکسیرانی باید نظارت ها اعمال شود که در این راستا شاهد افزایش قیمت نباشیم.

    عبدالهی در ادامه بیان کرد: قصابی‌ها که گوشت را با قیمت ارزان ارایه می‌کنند از بی‌کیفیت ترین محصول برای فروش استفاده می‌کنند که باید کنترل شود.

    وی همچنین گفت: نفت سفید مورد نیاز برای مناطق روستایی استان تامین و ذخیره‌سازی شود.

    وی عنوان کرد: میدان میوه و تره بار خرم‌آباد از بدترین شرایط برخوردار است که نظارت و ساماندهی این مهم باید در اولویت دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *