×

تاکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر نظارت بر نحوه توزیع و قیمت اقلام بهداشتی ‌

  • کد نوشته: 12071
  • اسفند ۱۷, ۱۳۹۸
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در لرستان به لزوم نظارت بر نحوه توزیع و قیمت اقلام بهداشتی در لرستان تاکید کرد و گفت: برای پیشگیری از کرونا نیازمند همکاری و همراهی آحاد مردم هستیم.

    تاکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر نظارت بر نحوه توزیع و قیمت اقلام بهداشتی ‌
  • حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در حاشیه بازدید از کارگاه خط تولید مواد ضدعفونی کننده که توسط بسیج ناحیه دانشجویی استان لرستان ایجاد شده است اظهار داشت: دانشجویان بسیجی  زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی  اقدام به تولید مواد  ضدعفونی جهت گند زدایی سطوح، معابر و منازل و همچنین مواد ضد عفونی شستشوی دست کرده‌اند.

    وی افزود: آنچه که امروزه مشاهده کردیم امید، انرژی، ابتکار  جوانان بسیج دانشجویی بود و در   هر کاری که  مسیر را برای جوانان باز کرده‌ایم زودتر به مقصد رسیده‌ایم.

    نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور عنوان کرد:  به دلیل گستردگی حجم کار، جهت  پیشگیری از ویروس کرونا تنها نمی‌توان به تشکیلات اداری  دانشگاه علوم پزشکی اکتفا  کرد بلکه نیازمند همکاری و همراهی آحاد مردم است.

    وی ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: جهت پیشگیری از ویروس کرونا که به نوعی جهاد  برای سلامت  است باید از ظرفیت‌های بخش‌های مختلف بهره ببریم در همین راستا باید الکل و مواد اولیه را در اختیار بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و یا بخش‌های دیگری که می‌توانند در  تولید مواد ضد عفونی همکاری کنند قرار دهیم و مسیر را برای آنها باز کنیم.

    شاهرخی گفت: نباید محدودیت‌هایی بر سر راه دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی که در حال تولید مواد ضد عفونی هستند ایجاد شود و الکل مورد نیاز را با نرخ مصوب  در اختیارشان قرار بدهیم.

    وی تصریح کرد: مردم باید علاوه بر حفظ آرامش بهداشت و نظافت خود را رعایت کنند تا بتوانیم بر ویروس کرونا غلبه کنیم چرا که نظافت جزء دستورات و تعالیم دینی است

    نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: خوشبختانه با به صحنه آمدن جوانان متعهد، متخصص و با ایمان و همچنین تدابیر مسئولان استان بر ویروس کرونا غلبه خواهیم کرد و به روزهای آرامش برخواهیم گشت.

    وی در رابطه با نحوه تنظیم و توزیع  اقلام بهداشتی جهت پیشگیری از کرونا اظهار داشت: همچنان باید بر نحوه توزیع و قیمت اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم توسط مسئولان مربوطه انجام  شود و اینگونه باشد که اول در اختیار کادرهای درمانی قرار بگیرد و پس از آن در اختیار مردم قرار بگیرد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *