×

تجمع اعتراض‌آمیز جوانان دهستان افرینه مقابل فرمانداری پلدختر/ داشتن سالن ورزشی مطالبه جوانان

  • کد نوشته: 6251
  • مهر ۱۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • جمعی از جوانان دهستان افرینه پلدختر در یک تجمع اعتراض‌آمیز مقابل فرمانداری این شهرستان خواستار احداث سالن ورزشی شدند. به گزارش نیساخبر“، حدود ۵۰ نفر از جوانان دهستان افرینه از توابع شهرستان پلدختر روز چهارشنبه با تجمع اعتراض‌آمیز مقابل فرمانداری این شهرستان خواستار احداث سالن ورزشی سرپوشیده فوتسال شدند. تجمع‌کنندگان با در دست داشتن بنری […]

    تجمع اعتراض‌آمیز جوانان دهستان افرینه مقابل فرمانداری پلدختر/ داشتن سالن ورزشی مطالبه جوانان
  • جمعی از جوانان دهستان افرینه پلدختر در یک تجمع اعتراض‌آمیز مقابل فرمانداری این شهرستان خواستار احداث سالن ورزشی شدند.

    به گزارش نیساخبر“، حدود ۵۰ نفر از جوانان دهستان افرینه از توابع شهرستان پلدختر روز چهارشنبه با تجمع اعتراض‌آمیز مقابل فرمانداری این شهرستان خواستار احداث سالن ورزشی سرپوشیده فوتسال شدند.

    تجمع‌کنندگان با در دست داشتن بنری که روی آن سخن مقام معظم رهبری با عنوان “امر به ورزش امربه‌معروف است همه آحاد مردم باید ورزش را جدی بگیرند” دست به تجمع اعتراض‌آمیز مقابل فرمانداری شهرستان پلدختر زدند

    گلایه از کمبود امکانات ورزشی در دهستان افرینه

    کاظم باقر پور ساکن دهستان افرینه یکی از تجمع‌کنندگان به خبرنگار فارس در پلدختر، گفت: دهستان افرینه با جمعیتی حدود سه هزار نفر از داشتن ابتدایی‌ترین امکانات ورزشی برای سرگرمی جوانان محروم است.

    وی افزود: سال‌هاست جوانان این دهستان به علت نداشتن سالن ورزشی برای انجام فعالیت‌های ورزشی به شهرهای اطراف پلدختر، معمولان و دهستان مورانی می‌روند که این امر برای آن‌ها مخاطرات جاده‌ای را به همراه دارد.

    این فرد معترض گفت: با توجه به اینکه سال‌های گذشته چهار نفر از بهترین جوانان این دهستان در راه رفتن به سالن ورزشی معمولان به وسیله تصادف جان خود را از دست دادند می‌خواهیم با این تجمع از وقوع چنین حوادث تلخ و ناگوار برای جوانان در آینده جلوگیری کنیم.

    باقر پور افزود: جوانان دهستان افرینه بارها این مطالبه را با نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس، شوراها و دیگر مسئولان در میان گذاشته‌اند و آن‌ها با وجود دادن قول مساعد اما هیچ‌گونه اقدام عملی در این راستا نداده‌اند.

    لزوم احداث سالن ورزشی سرپوشیده در افرینه

    سجاد یوسفی دیگر تجمع‌کننده گفت: احداث سالن ورزشی سرپوشیده فوتسال مطالبه ناچیز جوانان دهستان افرینه به عنوان پرجمعیت‌ترین روستاهای منطقه از مسئولان است که ما امروز تحقق این امر را از مسئولان خواستار شدیم.

    وی افزود: جوانان دهستان افرینه به خاطر عدم امکانات و سالن ورزشی برای غنی‌سازی اوقات فراغت خود روحیه خود را از دست داده و دچار افسردگی شده و ناخداگاه به مواد مخدر و اعتیاد روی می‌آورند.

    یوسفی گفت: بر اساس شنیده‌ها سهمیه و امتیاز احداث سالن ورزشی در این دهستان لحاظ شده و متأسفانه کوتاهی و قصور مسئولان موجب عدم تحقق این امر شده و جوانان دهستان افرینه برای احقاق حقوق خود که احداث سالن ورزشی است اجتماع کردند.

    وی افزود: امروز جوانان دهستان افرینه در یک حرکت دوستانه از مسئولان استان و شهرستان درخواست احداث سالن سرپوشیده فوتسال را دارند که خواسته زیادی نیست و می‌تواند جلوی حوادث ناگوار و پرخطر جاده‌ای را بگیرد.

    مسئولان دست به کار شوند

    عیسی جعفری یکی دیگر از تجمع‌کنندگان معترض گفت: دهستان افرینه و روستاهای اطراف حدود ۱۰، ۱۵ تیم فوتسال دارند و احداث سالن سرپوشیده ورزشی فوتسال مطالبه آن‌ها است که تاکنون مسئولان آن را پیگیری نکرده‌اند.

    حسین فیضی تجمع‌کننده دیگر گفت: از مسئولان استان و شهرستان جهت جلوگیری از مخاطرات جاده‌ای در رفت‌وآمدهای جوانان این دهستان به شهرهای اطراف به دلیل عدم امکانات ورزشی و آسیب‌های اجتماعی نسبت به احداث سالن فوتسال در افرینه اقدام کنند.

    پیگیری مشکلات جوانان افرینه هستیم

     فرماندار پلدختر ضمن دعوت جوانان تجمع‌کننده به آرامش و خونسردی از آن‌ها خواست به اعتراض خود پایان دهند تا خواسته آن‌ها پیگیری و مورد بررسی قرار گیرد.

    نعمت اله دستیاری در این رابطه به خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: مبلغ دو میلیارد ریال سال ۹۶ از اعتبارات عمرانی برای احداث سالن سرپوشیده ورزشی در دهستان افرینه لحاظ شده که علت مراجعه جوانان این دهستان به فرمانداری پیگیری این مسئله است.

    وی افزود: اهدا زمین از سوی اهالی یکی از شرایط احداث سالن ورزشی در روستاها است که متأسفانه دهستان افرینه به دلیل وضعیت توپوگرافی برای احداث سالن ورزشی با مشکل نبود زمین مواجه است.

    دستیاری تصریح کرد: مقرر شد برای پیگیری این موضوع فرماندار به همراه بخشدار، دهیار و نمایندگان جوانان این دهستان در منطقه حضور پیداکرده و از نزدیک گزینه‌های پیشنهادی زمین برای احداث سالن ورزشی بررسی شود.

    فرماندار پلدختر گفت: بنابراین پس از بررسی وجمع بندی‌های لازم در این رابطه صورت‌جلسه‌ای در جهت آغاز عملیات اجرایی سالن سرپوشیده ورزشی دهستان افرینه تنظیم و اقدام‌های لازم انجام خواهد شد.

    گزارش از هما کریمیان

    منبع:فارس

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *