×

تشریح برنامه‌های زیر سایه خورشید در لرستان

  • تیر ۹, ۱۳۹۹
  • ۰
  • دبیر سیزدهمین جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه‌هایی که قرار است از دهم تیر ماه در این استان آغاز شود را تشریح کرد.

    تشریح برنامه‌های زیر سایه خورشید در لرستان
  • حامد غفوری نژاد شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تشریح برنامه‌های سیزدهمین جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید، اظهار کرد: محور اصلی برنامه‌های امسال تقدیر از کادر درمانی، نیروهای جهادی و خیرینی است که در حوزه کرونا اقدامات قابل توجهی انجام داده‌اند.

    وی افزود: سال گذشته ۱۰۹ برنامه و دو کاروان در قالب این جشن داشته‌ایم، اما امسال به دلیل کرونا به ۴۷ برنامه و یک کاروان کاهش پیدا کرده است.

    دبیر سیزدهمین جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان لرستان گفت: این برنامه‌ها در پنج شهر الیگودرز، دورود، خرم‌آباد، بروجرد و الشتر اجرا می‌شود.

    غفوری نژاد افزود: شروع کاروان صبح دهم تیرماه از الیگودرز است و پایان آن سیزدهم تیرماه ولادت امام رضا (ع) است.

    بازدید از بیمارستان‌ها، حضور در زندان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله برنامه‌هایی است که وی به آن اشاره کرد.

    دبیر سیزدهمین جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در لرستان گفت: تقدیر از کادر درمان، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهید جابر بیرانوند و یاراحمدی همچنین دیدار با سرگروه‌های جهادی که کارگاه تولیدی راه اندازی کرده‌اند از دیگر برنامه‌هایی است که می‌توان مطرح کرد.

    دیدار با خیرین همچنین بازدید از سه کارخانه کشت و صنعت، زاگرس پوش و داروسازی اکسیر بروجرد از دیگر برنامه‌های جشن امسال است که غفوری نژاد مطرح کرد.

    وی بیان کرد: تجلیل از طلابی که با جان و دل کار کفن و فن درگذشتگان ناشی از کرونا را انجام داده‌اند، همچنین برافراشته شدن پرچم امام رضا در بام خرم‌آباد نیز از دیگر برنامه‌ها است.

    دبیر سیزدهمین جشن‌های مردمی گفت: همچنین در ولادت امام رضا(ع) تعدادی از نانوایی نان خود را با نمک مبارک امام رضا(ع) طبخ کنند، احتمالا در برخی مناطق حاشیه نشین نان رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

    دیدار با نخبگان دانش‌آموزی، حضور در کارگاه تولید ماسک در بروجرد، تجلیل از پاکبانان بروجرد و اجرای صبح‌گاه مشترک سپاه از دیگر برنامه‌های جشن های مردمی زیر سایه خورشید است که غفوری نژاد بیان کرد.

    وی گفت: برگزاری شب شعر رضوی در بیت نماینده ولی فقیه در یازدهم تیرماه، مصاحبه با صدا و سیما همچنین دیدار با خانواده یکی از جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی از دیگر برنامه‌هایی است که انجام می‌شود.

    دبیر سیزدهمین جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: همه برنامه‌های انجام شده علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجتماعات کوچک اجرا می‌شود.

     انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *