×

تعرض به دانش‌آموزان در لرستان صحت ندارد؛ شکایت از شایعه‌سازان

  • کد نوشته: 8083
  • خرداد ۲۸, ۱۳۹۷
  • ۰
  • دادگستری، آموزش و پرورش و بهزیستی لرستان شایعه تعرض به دانش‌آموزان در لرستان را رده کرده و از پیگیری قضایی شایعه سازان خبر دادند. به گزارش نیساخبر، در روز گذشته شایعه‌ای در فضای مجازی کشور و استان مبنی بر تعرض به ۶ دانش‌آموز در استان لرستان منتشر که سبب تشویش اذهان عمومی شد. برخی رسانه‌ها عنوان […]

    تعرض به دانش‌آموزان در لرستان صحت ندارد؛ شکایت از شایعه‌سازان
  • دادگستری، آموزش و پرورش و بهزیستی لرستان شایعه تعرض به دانش‌آموزان در لرستان را رده کرده و از پیگیری قضایی شایعه سازان خبر دادند.

    تعرض به دانش‌آموزان در لرستان صحت ندارد؛ شکایت از شایعه‌سازان

    به گزارش نیساخبر، در روز گذشته شایعه‌ای در فضای مجازی کشور و استان مبنی بر تعرض به ۶ دانش‌آموز در استان لرستان منتشر که سبب تشویش اذهان عمومی شد. برخی رسانه‌ها عنوان کرده بودند که بابت  این موضوع شکایتی هم ثبت شده اما نهادهای مربوطه مثل بهزیستی و مرکز اورژانس اجتماعی موضوع را رسانه‌ای نمی‌کنند.

    این موضوع در حالی از سوی برخی خبرنگاران و رسانه‌های مجازی نزدیک به دولت منتشر شد که هیچ سند و مدرکی برای این خبر خود ارائه نداده و با انتشار این خبر به آبروی استان لرستان ضربه وارد کردند.

    خبرگزاری تسنیم در مصاحبه با دستگاه‌های مربوطه پبگیر ماجرا شده است. در تماس تلفنی خبرنگار تسنیم با مسئول اورژانس اجتماعی لرستان، وی خبر منتشر شده را کذب دانست و عنوان کرد: هیچ‌گونه تماس تلفنی از سراسر استان لرستان مبنی بر بروز چنین اتفاقی با اورژانس اجتماعی گرفته نشده است و این موضوع واقعیت ندارد.

    حجت حق‌نظری رئیس بهزیستی شهرستان خرم‌آباد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، تعرض به دانش‌آموزان را تکذیب و بیان کرد: سازمان بهزیستی استان از طریق دستگاه قضایی شکایتی را از شایعه‌سازان به‌علت انتشار این خبر به دستگاه قضا تحویل داده است.

    در ادامه پیگیری‌های خبرگزاری تسنیم، علی سبزواری مدیر روابط‌عمومی و معاون دادگستری لرستان با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه شکایتی مبنی بر تجاوز به دانش آموزان لرستانی به مراجع قضایی و دفاتر دادستانی در مرکز استان و کل حوزه‌های قضایی اعلام نشده است و این موضوع صحت ندارد.

    وی افزود: اقدامات قضایی حوزه دادستانی درباره منتشر‌کنندگان خبر صورت خواهد گرفت.

    فرید بهرامی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان نیز این خبر تعرض به ۶ دانش‌آموز در استان لرستان را کذب دانست و اظهار داشت: تاکنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر صحت این موضوع به آموزش و پرورش گزارش نشده و این موضوع کذب است.

    رضا زینی‌وند مدیرکل آموش و پرورش استان لرستان نیز با اشاره به واقعیت نداشتن تجاوز به ۶ دانش آموز در لرستان اظهار داشت: پس از دیدن این خبر در شبکه‌های اجتماعی موضوع را از بهزیستی و اورژانس اجتماعی پیگیری کردم که این دو دستگاه موضوع را تکذیب کردند.

    وی افزود: شایعه‌سازان عنوان کرده بودند که دانش‌آموزان شکایت خود را به بهزیستی و اورژانس اجتماعی دادند که واقعیت نداشت و این موضوع تکذیب می‌شود. منتشر‌کنندگان این خبر کذب پیگیری قضایی می‌شوند و اجازه نمی‌دهیم با آبروی استان بازی شود.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *