×

تغییر استانداران و بازار داغ شایعات در فضای مجازی /تغییراتی که چراغ خاموش به لرستان رسید

  • کد نوشته: 5920
  • شهریور ۱۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • این روزها شاهد افزایش شایعات از منابع مختلف مبنی بر خداحافظی هوشنگ بازوند با استانداری لرستان هستیم و این در حالی است که تحرکاتی نیز در این راستا صورت گرفته است. به گزارش نیساخبر، این روزها بازار داغ شایعات در مورد تغییرات استانداران برخی از استان‌های کشور بسیار داغ بوده که در این بین شاهد […]

    تغییر استانداران و بازار داغ شایعات در فضای مجازی /تغییراتی که چراغ خاموش به لرستان رسید
  • این روزها شاهد افزایش شایعات از منابع مختلف مبنی بر خداحافظی هوشنگ بازوند با استانداری لرستان هستیم و این در حالی است که تحرکاتی نیز در این راستا صورت گرفته است.

    به گزارش نیساخبر، این روزها بازار داغ شایعات در مورد تغییرات استانداران برخی از استان‌های کشور بسیار داغ بوده که در این بین شاهد قرار گرفتن استان لرستان در لیست تغییرات احتمالی منتشر شده در فضای مجازی هستیم.

    بر این اساس در این روزها شاهد افزایش شایعات از منابع مختلف مبنی بر خداحافظی هوشنگ بازوند با استانداری لرستان هستیم.

    اما با وجود همه این انتشار این اخبار در فضای مجازی،تا کنون هیچ یک از نهادهای رسمی و یا افراد مسوول در این زمینه اظهار نظر قاطعی نداشته‌اند،از طرفی خود بازوند در گفت‌وگو با یکی رسانه‌های نزدیک به دولت این اخبار را تکذیب کرده و از ادامه کار خود در لرستان خبر داده است.

    از سوی دیگر بسیاری از جریان‌های سیاسی و افراد با نفوذ در استان لرستان از دو طیف اصلاح‌طلب و اصول‌گرا، که به نظر می‌رسد از تغییرات احتمالی استانداران اطلاعات بهتری دارند،با اعلام علنی و غیر علنی حمایت از بازوند، تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا استاندار لرستان را که از سال ۹۲ به لرستان آمده است برای یک دوره جدید در استان نگه‌ بدارند.

    تحرکات صورت گرفته نشان می‌دهد که اخبار منتشر شده بی پایه و نیست و احتمالا در این راستا صحبت‌هایی مطرح شده است.

    اما از سوی دیگر مخالفان استاندار نیز دست به کار شده و چند گروه و جناح مخالف بازوند تلاش خود را برای معرفی افراد مد نظر خود برای جایگزینی وی شروع کرده‌اند.

    هر چند به صورت رسمی نامی از گزینه‌های جانشین احتمالی بازوند برده نشده است،اما به گفته منابع آگاه دو تن از نمایندگان سابق استان در مجلس شورای اسلامی،یکی از سیاسیون اصلاح طلب استان که سابقه حضور در شورای شهر تهران را دارد و یکی دو گزینه دیگر که هر یک پیشینه سیاسی مشخصی در لرستان دارند،به شدت در تلاش‌اند تا شاید صندلی بازوند را در استانداری لرستان بگیرند.

    بدون شک راستی و نادرستی تمام این اخبار طی یکی دو روز آتی مشخص خواهد شد،اما موضوع قابل توجه در این زمینه این است که بازوند در حال حاضر طرفداران زیادی در بین طیف‌های مختلف سیاسی دارد و لذا اگر شرایط به گونه‌ای باشد که با لرستان خداحافظی کند سریعا در پست و سمت جدیدی در دولت مشغول به کار خواهد شد.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس

     

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *