×

تلاش های ناجا در دستگیری عاملان قتلهای اخیر سلسله تکمیل شد/ دستگیری عاملان اصلی

  • کد نوشته: 14867
  • اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۰
  • ۰
  • فرمانده انتظامی شهرستان سلسله در ادامه دستگیریها از دستگیری دو نفر ازعاملین اصلی و لیدرهای قتلهای اخیر در این شهرستان خبر داد.

    تلاش های ناجا در دستگیری عاملان قتلهای اخیر سلسله تکمیل شد/ دستگیری عاملان اصلی
  • سرهنگ عسگر عیسایی در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره درگیری در یکی از خیابانهای شهرستان سلسله و به قتل رسیدن دو نفر فرد بی گناه، شناسایی و دستگیری قاتلین به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.
    وی افزود: با تشکیل اکیپی از کارآگاهان زبده این یگان و انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری شگردهای پلیسی، محل اختفای متهمین در نقطه ای از شهرستان شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی، نامبردگان در یک عملیات ضربتی توسط ماموران در سحرگاه امروز دستگیر شد.
    فرمانده انتظامی شهرستان سلسله بیان کرد: با تحقیقات فنی و تخصصی مأموران ، ۹متهم به عنوان محرک و مسببان اصلی این درگیری شناسایی و دستگیر شدند.
    وی ادامه داد: حسب تحقیقات بعمل آمده این دو نفر از لیدرها و عاملین اصلی قتلهای اخیر بودند که بادرایت پلیس و حمایت همه جانبه دستگاه قضایی شهرستان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگر شدند
    عیسایی در پایان ضمن تشکر از مجموعه دستگاه قضایی شهرستان افزود با اشاره به اینکه ایجاد هر گونه ناامنی و درگیری خط قرمز پلیس است و با مرتکبان قاطعانه برخورد خواهد شد، تصریح کرد: استفاده از فرهنگ گفتمان و مشاوره گرفتن و نقش ریش سفیدان و معتمدان برای حل مشکلات در دعاوی، می تواند مانع بروز این گونه موارد جبران ناپذیر شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *