×

فرمانده سپاه استان لرستان:
تمام هم و غم ما باید خدمت برای رفع محرومیت‌زدایی باشد

  • تیر ۲۸, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تمام هم و غم ما باید خدمت برای رفع محرومیت‌زدایی و تربیت نسل جوان باشد.

    تمام هم و غم ما باید خدمت برای رفع محرومیت‌زدایی باشد
  • سردار مرتضی کشکولی اظهار داشت: امروز دو طرح در حوزه مقاومت روستایی و شهری و همچنین یک سالن ورزشی بسیار شکیل و زیبا در بروجرد افتتاح شد.

    وی افزود: این سالن ورزشی به لطف خدا با هزینه بسیار پایین و در کوتاهترین زمان به ارزش یک میلیارد توماندر بازه زمانی چهار ماه ساخته شد که تمام این کارها توسط فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه بروجرد انجام شده است، در واقع با پیگیری‌های سرهنگ سوری این طرح‌ها به سرانجام رسیده که به مردم این شهرستان تقدیم می‌شود.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه  ۱۵ پایگاه مقاومت روستایی داریم که کارکرد آنها جذب، انسجام، سازماندهی و خدمت به مردم است عنوان کرد: هدف راه‌اندازی این پایگاه‌ها محرومیت زدایی است، در حوزه شهری نیز همین پایگاه‌های مقاومت با همین راهکار، موضع و هدف تشکیل شده‌اند که باید با تلاش و کوشش بتوانند جوانان را به سمت خود جذب کنند.

    وی با بیان اینکه تمام هم و غم ما باید خدمت به رفع محرومیت‌زدایی و تربیت نسل جوان باشد  بیان کرد: پایگاه‌های ما در بحث آسیب شناسی نیز باید در خدمت روستائیان عزیز باشند و مشکلات آنها را در این حوزه برطرف کنند در بخش شهری نیز به همین صورت عمل کرده و با آموزش به جوانان، نوجوانان و انسجام آنها در مسیر رفع محرومیت قدم بردارند.

    کشکولی تاکید کرد: هدف اصلی این پایگاه‌ها چه در شهر و چه در روستاها خدمت است، در واقع کار گروه‌های جهادی ما خدمت به محرومیت و مردم ضعیف است؛ این پایگاه‌ها می‌توانند با راه‌اندازی گروه‌های اجتماعی، مردمی و مخلص در این مسیر گام برداشته و خدمت رسانی کنند، آنها هم از خود این مردم، از دل این مردم و از جنس همین مردم هستند‌.

    وی خاطرنشان کرد: احداث و راه‌اندازی این سالن ورزشی با ظرفیت بالایی که دارد می‌تواند به جذب جوانان متعهد و انقلابی کمک کند، اگر بتوانیم جوانان را به سمت ورزش کشانده و به ورزش علاقمند کنیم در واقع آینده روشنی برای خود و نسل بعد از خودمان ترسیم خواهیم کرد.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: هر قدر تعداد ورزشکاران ما افزایش یابد به همان میزان شادی و نشاط در جامعه افزایش خواهد یافت و این یعنی ما جوانان را پرورش می‌دهیم که شاداب و سرزنده و فعال و تلاشگر هستند.با ساخت و راه‌اندازی سالن‌های ورزشی جوانان ما به جای وقت تلف کردن در کوچه و خیابان وقت خودشان را صرف ورزش کرده و در باشگاه‌ها می‌گذرانند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *