×

توجه به علاقه و نیازهای استان در کلاس‌های مهارت آموزی سربازان

  • آذر ۲۳, ۱۳۹۸
  • ۰
  • جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: در برگزاری کلاس‌ها مهارت آموزی برای سربازان بایستی به علاقه آنان توجه کرد و همچنین علاوه بر علاقه بایستی نیاز‌های استان و موقعیت شغلی رشته‌ها را نیز مد نظر قرار داد.

    توجه به علاقه و نیازهای استان در کلاس‌های مهارت آموزی سربازان
  • سردار حبیب الله توکلی صبح امروز در جلسه هماهنگی و هم افزایی مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه لرستان، اظهار داشت: قرارگاه مهارت آموزی باعث می‌شود سربازان پس از پایان دوران سربازی چندین مهارت فنی داشته باشند که برای آینده شغلی این جوانان بسیار خوب است.

    وی با بیان اینکه همترین مشکل مهارت آموزی این است که پس از پایان دوران سربازی به آنها تسهیلاتی پرداخت نمی‌شود، افزود: مجموعه سپاه لرستان تمام تعهد خود را مبنی بر برگزاری کارگاه مهارت آموزی انجام داده است.

    جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: در سال جاری بیش از یک هزار نفر سرباز در کلاس‌های مهارت آموزی جهاد دانشگاهی و بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در کلاس‌های جهاد کشاورزی استان شرکت کرده‌اند.

    توکلی با اشاره به اینکه در برگزاری کلاس‌ها بایستی به علاقه سربازان توجه کرد، تصریح کرد: علاوه بر علاقه بایستی نیاز‌های استان و موقعیت شغلی رشته‌ها را نیز مد نظر قرار داد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *