وی افزود: رفتارهای انتخاباتی را رصد می‌کنیم و اجازه نخواهیم سلامت و امنیت انتخابات مختل شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان عنوان کرد: نامزدها و طرفداران آن‌ها باید فعالیت‌ها و رفتارهای انتخاباتی خود را در چارچوب قانون انجام دهند.

وی بیان کرد:رفتارهای انتخاباتی داوطلبان و هواداران آن‌ها را زیر نظر داریم و اجازه نخواهیم داد امنیت و سلامت انتخابات مختل شود.

تصویب قانون و نظارت دو وظیفه مهم نمایندگان مجلس است

زیرک خطاب به داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت و تصویب قانون دو وظیفه اصلی نمایندگان است بنابراین امیدواریم داوطلبان بر اساس شرح وظایف نمایندگان مجلس  برنامه‌ها و وعده‌های انتخاباتی خود را تنظیم کنند.

وی تصریح کرد: قوانین موجود شرح وظایف قوای سه‌گانه را به‌خوبی ترسیم کرده است بنابراین داوطلبان باید از وعده‌ها و شعارهای که در حیطه اختیارات یک نماینده مجلس شورای اسلامی نیست خودداری کنند.

با توهین‌کنندگان و تخریب گران انتخاباتی برخورد می‌شود

دادستان دلفان بابیان اینکه اختلاف‌افکنی میان مردم،تخریب،توهین،افترا و نشر اکاذیب علیه داوطلبان و استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات خط قرمز ماست تأکید کرد: باقدرت تمام با این‌گونه تخلفات انتخاباتی نیز برخورد خواهیم کرد.

زیرک  اظهار داشت: ادارات،  نهادهای دولتی و عمومی وظیفه‌دارند زمینه انتخاباتی سالم، باشکوه و با حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم کنند طرفداری و تبلیغ  در ساعات اداری و استفاده از امکانات برای نامزدی موردنظر خود، غیرقانونی و با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌شود.

وی بابیان اینکه مردم باوجود مشکلات اقتصادی و معیشتی دوستدار نظام و انقلاب اسلامی هستند افزود :باوجود تمامی مسائل و مشکلات اقتصادی، مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و همواره امتحان وفاداری خود را به انقلاب و اسلام با موفقیت انجام داده و به یاری خداوند در انتخابات مجلس نیز حضوری باشکوه در دوم اسفند خواهند داشت.

دادستان دلفان تأکید کرد :همه باید در راستای برگزاری انتخابات سالم، باشکوه و پرشور تلاش کنیم.

زیرک  اظهار داشت: ما رأی مردم را حق‌الناس می‌دانیم و به مردم قول می‌دهیم بر اساس وظایف قانونی  خود از رأی و نظر آنان پاسداری خواهیم کرد و با تخلفات انتخاباتی با جدیت برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/