×

تیم‎های نظارتی به منظور جلوگیری از افزایش قیمت در لرستان فعال شد

  • کد نوشته: 10621
  • آبان ۲۵, ۱۳۹۸
  • ۰
  • مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف وافزایش خودسرانه قیمت ها مراتب را با شماره ۱۲۴ درمیان بگذارند تا در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

    تیم‎های نظارتی به منظور جلوگیری از افزایش قیمت در لرستان فعال شد
  • رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: با توجه به تغییر نرخ بنزین و احتمال سودجویی برخی افراد، ۲۵ تیم نظارتی به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‎ها در استان تشکیل و فعال شد.

    محمدرضا صفی خانی  افزود: پس از تشکیل جلسه اضطراری و هماهنگی با واحدهای مرتبط تنظیم بازار، ۲۵ تیم با همکاری اصناف و تعزیرات حکومتی در سطح شهرهای استان فعال شده تا نسبت به رصد قیمت ها و جلوگیری از افزایش خودسرانه نرخ اقلام اقدام کنند.

    وی ادامه داد: در این راستا هرگونه افزایش قیمت خودسرانه توسط واحدهای صنعتی، صنفی و خدماتی تخلف بوده و برخورد جدی با عاملان صورت می گیرد.

    وی با تاکید بر اینکه هرگونه افزایش قیمت در ارائه خدمات و اقلام تا اطلاع ثانوی خلاف قانون است تصریح کرد:‌ همچنین مکاتبات لازم از طریق اصناف با واحدهای صنفی از جمله تاکسی سرویس ها برای نرخ های درون و برون شهری  صورت گرفته است.

    صفی خانی ادامه داد:‌ در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت خودسرانه، پرونده تخلفاتی تشکیل و بدون نوبت رسیدگی و صدور حکم خواهد شد.

    وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف وافزایش خودسرانه قیمت ها مراتب را با شماره ۱۲۴ درمیان بگذارند تا در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *