×

تیم ویژه برای پیگیری مطالبات مردم سلسله تشکیل شد

  • کد نوشته: 13048
  • تیر ۲۶, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرمانده انتظامی سلسله گفت: تیم ویژه ای جهت پیگیری مطالبات مردمی در حوزه انتظامی شهرستان تشکیل شده تا خواسته‌ها و مطالبات مردمی پیگیری و رضایتمندی نسبی شهروندان کسب شود.

    تیم ویژه برای پیگیری مطالبات مردم سلسله تشکیل شد
  • سرهنگ عسگر عیسایی  در نشست با اصحاب رسانه شهرستان با بیان اینکه رسانه ها بازوی قوی دولت محسوب می شوند، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و اجتماعی دارند و باید با تهیه و انعکاس اخبار و گزارش‌های مناسب و دقیق، دولت و مسئولان را در انجام بهتر وظایف یاری کنند.

    وی با بیان اینکه تأمین امنیت از شئون اصلی حاکمیت در هر جامعه به ویژه جامعه اسلامی ایران است که به عنوان یک وظیفه شرعی و قانونی محسوب می شود، عنوان کرد: نیروهای مسلح به واسطه دوری از خانواده با محدودیت ها و مشکلاتی مواجه هستند با اینحال شبانه روز پای کار بوده و در تامین امنیت و آسایش شهروندان دریغ نمی کنند.

    سرهنگ عیسایی با اشاره به تعامل خوب شهروندان شهرستان سلسله با پلیس، ادامه داد: یکی از طرح هایی که اخیرا در شهرستان اجرا شد و به نوعی مطالبه عمومی شهروندان محسوب می شد، جمع آوری خودروها و موتورهای بدون پلاک بود که در این راستا ۳۰ مورد توقیف و روانه پارکینگ شد.

    وی با اشاره به معضل ترافیک شهر الشتر، گفت: متاسفانه بافت شهر قدیمی است و زیرساخت های لازم را هم ندارد ضمن اینکه تمامی بانک ها و داروخانه های شهر نیز در یک نقطه متمرکز شده اند که همین امر باعث افزایش ترافیک شده است.

    فرمانده انتظامی سلسله با تاکید بر اینکه مغازه دارها تنها مالک مغازه خود هستند، افزود: پیاده رو جزو مشترکات عمومی محسوب شده و متعلق به همه شهروندان است اما برخی از مغازه داران با نصب بنر و پالت برای در معرض دید بودن اجناس خود، تردد مردم را با مشکل مواجه می کنند و پیاده رو را به تصرف خود در می آورند.

    وی ادامه داد: برخی از مغازه داران نیز خودروی خود را دقیقا روبروی مغازه خود پارک می کنند و خریداران نیز وقتی به همان مغازه مراجعه می کنند، خودروی خود را به صورت دوبل کنار همان خودروی صاحب مغازه پارک می کنند و و همین امر باعث بی نظمی و ترافیک در سطح شهر می شود.

    سرهنگ عیسایی با اشاره به نقش رسانه ها در فرهنگ سازی، گفت: امیدواریم با همکاری رسانه ها، شهرداری و مردم شاهد برطرف شدن این معضلات در سطح شهر باشیم.

    وی  با اشاره به معضل میوه فروشان سیار، بیان کرد: این امر منجر به گله مندی هایی در شهروندان شده که بایستی نقاطی مناسب برای ساماندهی و تمرکز آنها به منظور رفع معضل ترافیک شهر در نظر گرفته شود.

    فرمانده انتظامی سلسله در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اجرای طرح هایی در راستای مبارزه با فروش و استعمال مواد مخدر در شهرستان، عنوان کرد: شهروندان یقین بدانند که هزینه جرم را برای فروشندگان مواد مخدر بالا می بریم تا درس عبرتی باشد برای کسانی که زندگی برخی خانواده ها را گرفتار این بلای خانمانسوز می کنند.

    وی با اشاره به اجرای طرح های چرخشی برای ساماندهی امنیت مناطق گردشگری شهرستان، افزود: در هفته گذشته با اجرای طرحی ضربتی، کلیه قلیان های سفره خانه های منطقه نمونه گردشگری کهمان جمع آوری و معدوم شد و باز هم اجرای این طرح در مناطق کهمان، هنام و کاکارضا ادامه خواهد داشت تا رضایت عمومی جلب شود.

    وی گفت: مردم بدانند که امنیت آنها خط قرمز پلیس است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *