×

جامع‌ترین روایت دفاع مقدس لرستان در خاکریز دوم؛ “بلدچی” به چاپ رسید

  • کد نوشته: 8198
  • تیر ۱۷, ۱۳۹۷
  • ۰
  • جلد دوم “بلدچی” جامع‌ترین روایت دفاع مقدس استان لرستان در ۲۵۰۰ صفحه به چاپ رسید. به گزارش نیساخبر، کتاب «بلدچی» نخستین روایت بلند دفاع‌مقدس لرستان است که جلد نخست آن آذر‌ماه سال ۹۵ در شهرستان خرم‌آباد رونمایی شد. در این کتاب که نویسنده به‌روایت زندگی خود می‌پردازد، خاطرات دوران جنگ وهشت سال دفاع مقدس بازگو می‌شود […]

    جامع‌ترین روایت دفاع مقدس لرستان در خاکریز دوم؛ “بلدچی” به چاپ رسید
  • جلد دوم “بلدچی” جامع‌ترین روایت دفاع مقدس استان لرستان در ۲۵۰۰ صفحه به چاپ رسید.

    جامع‌ترین روایت دفاع مقدس لرستان در خاکریز دوم؛ "بلدچی" به چاپ رسید

    به گزارش نیساخبر، کتاب «بلدچی» نخستین روایت بلند دفاع‌مقدس لرستان است که جلد نخست آن آذر‌ماه سال ۹۵ در شهرستان خرم‌آباد رونمایی شد.

    در این کتاب که نویسنده به‌روایت زندگی خود می‌پردازد، خاطرات دوران جنگ وهشت سال دفاع مقدس بازگو می‌شود تا این خاطرات ارزشمند برای آیندگان به یادگار بماند.

    در چاپ نخست کتاب بلدچی ۳۰۰۰ نسخه توزیع شد اما استقبال از این کتاب سبب شد تا بلدچی در ۲۵۰۰ نسخه دیگر به چاپ برسد و باید گفت این کتاب ارزشمند حوزه دفاع مقدس که یادآور دلاور مردی رزمندگان این مرز و بوم است تنها به یک چاپ محدود نشد و روایت‌های دیگر این رزمنده لرستانی در جلد دوم به چاپ رسید و  جلد سوم و چهارم آن نیز که توسط نویسنده نگاشته شده است در آینده به چاپ می‌رسد.

    چاپ جلد دوم بلدچی در ۲۵۰۰ صفحه

    اسماعیل سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد از چاپ جلد دوم کتاب بلدچی خبر داد و اظهارداشت: جلد دوم این کتاب حوزه دفاع مقدس در ۲۵۰۰ صفحه به چاپ رسیده است.

    وی با بیان اینکه جلد دوم کتاب بلدچی به زودی رونمایی و توزیع می‌شود، افزود: در جلد دوم این کتاب خاطرات نویسنده در یک مقطع زمانی دیگری روایت شده است به طوری که جلد اول آن روایت ابتدای زندگی نویسنده تا اواخر سال ۹۴ است و در جلد دوم به خاطرات سال ۶۵ پرداخته شده است.

    نگاشتن جلدهای سوم و چهارم بلدچی

    نویسنده کتاب بلدچی با بیان اینکه جلد سوم کتاب بلدچی نیز برای چاپ ارسال شده است، عنوان کرد: پس از چاپ جلد سوم جلد چهارم آن نیز به چاپ می‌رسد که جلد سوم به خاطرات سال ۶۶ و در جلد چهارم به خاطرات سال ۶۷ پرداخته شده است.

    وی کتاب بلدچی را بزرگترین کتاب دفاع مقدس لرستان دانست و بیان کرد: جلد اول این کتاب ۳۰۰۰ چاپ داشت و اخیرا نیز ۲۵۰۰ نسخه از آن به چاپ رسیده است.

    سپهوند گفت: در جلد اول کتاب بلدچی خاطرات ۵ عملیات دفاع مقدس روایت شده است و با چاپ جلد چهارم این کتاب می‌توان گفت بزرگترین کتاب خودنوشت خاطرات دنیا نگاشته شده است و در جلد دوم بلدچی به خاطرات سه عملیات حاج عمران، عملیات کربلای چهار و پنج پرداخته شده است.

    وی دلیل نام‌گذاری کتاب بلدچی را کار خود در دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: در زمان دوران دفاع مقدس کار من راهنما و اطلاعات عملیات بوده که دشمن را ابتدا شناسایی می‌کردیم و سپس نیروهای پیاده را برای انجام عملیات به منطقه می‌بردیم.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

     

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

       

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *