×

جدیدترین جزئیات از دستگیری عاملان انفجار پمپ‌ بنزین خرم‌آباد

  • آذر ۲۵, ۱۳۹۸
  • ۰
  • رئیس دادگستری لرستان گفت: عاملان انفجار پمپ بنزین دره‌گرم و تانکر نفت در لرستان که اخراجی‌های دستگاه‌های نظامی بودند دستگیر شدند و تا زمان برگزاری دادگاه در زندان به سر می‌برند.

    جدیدترین جزئیات از دستگیری عاملان انفجار پمپ‌ بنزین خرم‌آباد
  • محمد رزم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حادثه ۱۷ بهمن ۹۷ که در اثر انفجار پمپ بنزین دره‌گرم ۲ مأمور نیروی انتظامی کشته شد، سر نخ‌های خوبی به‌دست آمد و از طریق اسلحه‌ای که از آن شلیک شده بود ۲ نفری که مسبب این موضوع بودند را دستگیر کردند.

    وی افزود: این افرادی که مسلح بودند قصد داشتند عملیات بزرگتری را انجام دهند که تبعات روانی گسترده‌ای در سطح استان داشته باشد که جزئیات آن بعداً تشریح می‌شود.

    رئیس دادگستری لرستان عنوان کرد: این ۲ نفر انگیزه خاصی نداشتند فقط اخراجی دستگاه‌های نظامی بودند و در اعترافات خود هدفشان را ایجاد ناامنی در استان اعلام کرده‌اند.

    وی تصریح کرد: در حال حاضر این دو نفر با قرار بازداشت موقت در زندان هستند و بازپرس تحقیقات مفصلی در رابطه با آنها داشته و ۲ کیفرخواست برای آنها صادر شده: نخست ارتکاب ۲ فقره قتل عمد و دوم تخریب، آتش‌سوزی و انفجار پمپ بنزین و تانکر نفت است که در هر دو مورد شاکی خصوصی دارند.

    رزم خاطرنشان کرد: علاوه‌بر این به‌دلیل اسلحه کشیدن به روی مردم و نیروهای خدوم نیروی انتظامی و انجام عملیات رعب‌آور و ناامنی، جرم دیگری تحت عنوان جرم محاربه به جرایم آنها اضافه شده که به اتهام محاربه در دادگاه انقلاب مرکز استان رسیدگی می‌شود و سایر اتهامات در دادگاه کیفری یک به‌صورت علنی برگزار می‌شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *