×

رئیس مرکز فوریت های پزشکی لرستان :
جذب ۴۰ نیروی جدید در اورژانس لرستان/ ۲۹ هزار ماموریت انجام شد

  • کد نوشته: 13741
  • شهریور ۲۶, ۱۳۹۹
  • ۰
  • رئیس مرکز فوریت های پزشکی لرستان از جذب ۴۰ نیروی جدید در این نهاد خبر داد و گفت: در مجموع ۲۹ هزار و ۹۰۰ ماموریت از سوی اورژانس استان انجام شده است.

    جذب ۴۰ نیروی جدید در اورژانس لرستان/ ۲۹ هزار ماموریت انجام شد
  • علاء الدین شیخی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه استان لرستان دارای ۷۳ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای و دو اورژانس هوایی مستقر در شهرستان‌های خرم آباد و الیگودرز است، اظهار داشت: تعداد پایگاه‌های شهری ۲۹ و تعداد پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای استان نیز ۴۴ پایگاه است.

    وی بیان داشت: پایگاه‌های اورژانس با ۱۴۱ آمبولانس و دو اتوبوس آمبولانس به ارائه خدمات اورژانسی پیش بیمارستانی می‌پردازند.

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان با اشاره به اینکه تا پایان برنامه ششم توسعه قرار است تعداد این پایگاه‌ها به عدد ۱۰۲ پایگاه برسد، گفت: مقدمات جذب ۴۰ نیروی جدید برای اورژانس استان با حمایت ریاست دانشگاه صورت گرفته است که ۲۶ نفر مراحل گزینش و ۱۴ نفر دیگر از محل آزمون، مراحل اولیه استخدامی خود را طی می‌کنند.

    شیخی، ادامه داد: با خیرینی که در حوزه اورژانس کشوری کار می‌کنند نیز رایزنی شده و قرار است به کمک این خیرین و طی دو مرحله هشت پایگاه در لرستان ساخته شود که مقدمات اولیه آنها صورت گرفته است.

    وی، گفت: اورژانس استان با ۵۳۰ نفر پرسنل ستادی، اداری و عملیاتی به صورت شبانه روز، در حال ارائه خدمات پیش بیمارستانی است، که تا کنون ۸۳ هزار و ۹۱۰ مورد تماس تلفی داشته ایم و از این تعداد، ۲۹ هزار و ۹۰۰ مورد منجر به مأموریت شده است.

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان، تصریح کرد: تعداد مأموریت‌های اورژانس هوایی ۱۴۵ مورد بوده که از این تعداد، ۹۰ درصدشان مادران باردار بوده است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *