×

جزئیات شهادت مامور نیروی انتظامی در شهرستان دلفان+ عکس

  • خرداد ۱۶, ۱۳۹۷
  • ۰
  • در پی تعقیب و گریز چند سارق در منطقه میبربگ  دلفان، خودرو سارقان و خودرو پاسگاه انتظامی فرهادآباد از روی پل  “مالمومه” سقوط کرده و در این حادثه “شکری‌زاده” از افسران ناجا به شهادت ‌می‌رسد. به گزارش نیساخبر“بامداد روز یکشنبه در پی تعقیب و گریز چند سارق در منطقه میبربگ دلفان ، خودرو سارقان و […]

    جزئیات شهادت مامور نیروی انتظامی در شهرستان دلفان+ عکس
  • جزئیات شهادت مامور نیروی انتظامی در شهرستان دلفان+ عکس

    در پی تعقیب و گریز چند سارق در منطقه میبربگ  دلفان، خودرو سارقان و خودرو پاسگاه انتظامی فرهادآباد از روی پل  “مالمومه” سقوط کرده و در این حادثه “شکری‌زاده” از افسران ناجا به شهادت ‌می‌رسد.

    به گزارش نیساخبر“بامداد روز یکشنبه در پی تعقیب و گریز چند سارق در منطقه میبربگ دلفان ، خودرو سارقان و خودرو پاسگاه انتظامی فرهادآباد از روی پل  “مالمومه” سقوط کرده و در این حادثه “شکری‌زاده” از  نیروهای ناجا به شهادت ‌می‌رسد.

    شهید روح الله شکر زاده

     

    در این عملیات تعقیب و گریز، خودرو پژو سارقین و گشت پلیس واژگون شده که متاسفانه در این حادثه، گروهبان یکم روح الله شکر زاده سر اکیپ گشت انتظامی به صورت شهادت گونه‌ای جان خود را از دست می‌دهد و دو نفر از همراهان ایشان که ۲ سرباز وظیفه بودند مجروح می‌شوند.

     

    محل واژگونی خودرو سارقین و نیروی انتظامی

     

    در این ماجرا سارقین با رهاکردن خودرو خود پا به فرار گذاشته‌اند.

    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان صبح امروز از شناسایی سارقین فراری خبر داد و گفت:  تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد و به محض دستگیری این افراد به اطلاع عموم خواهد رسید.

     

    انتهای پیام/

    منبع:سفیرافلاک

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *