×

امام‌جمعه الشتر:
جشن ۴۰ سال بصیرت و ایستادگی ملت را باشکوه برگزار می‌کنیم

  • کد نوشته: 9400
  • بهمن ۱۹, ۱۳۹۷
  • ۰
  • با حضور باشکوه خود در راهیپیمایی ۲۲ بهمن،  قدردان نعمت انقلاب خواهیم بود./جمهوری اسلامی این روز را با شکوه تر از گذشته جشن خواهد گرفت.

    جشن ۴۰ سال بصیرت و ایستادگی ملت را باشکوه برگزار می‌کنیم
  • امام‌جمعه الشتر گفت: جشن ۴۰ سال بصیرت و ایستادگی ملت را باشکوه برگزار می‌کنیم و قدردان نعمت انقلاب خواهیم بود.

    به گزارش نیساخبر“حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن سفارش به تقوای الهی و گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: ایام حزن و اندوه شهادت حضرت فاطمه(س) را تسلیت می گویم، حضرت فاطمه زهرا(س) شخصیتی است مدافع ولایت، چون ولایت رکن دین است.

    وی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم‌الله ۲۲ بهمن را یادآوری کرد و افزود: با حضور باشکوه خود در راهیپیمایی ۲۲ بهمن،  قدردان نعمت انقلاب خواهیم بود.

    امام جمعه الشتر با تاکید بر اینکه نظام سلطه سعی بر جدایی ملت داشتند و به اشکال گوناگون می خواستند مردم را از نظام جدا کند، ادامه داد: در این چهل سال ایستادگی، بصیرت و توجه به ولایت از سوی مردم منجر به تداوم راه انقلاب شد و روز به روز شکوه و عظمت ایران را می بینیم.

    حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را در حالی جشن می‌گیریم که دشمنان و بدخواهان نظام وعده دادند که جمهوری اسلامی این روز را نخواهد دید، تصریح کرد: جمهوری اسلامی این روز را با شکوه تر از گذشته جشن خواهد گرفت.

    وی با اشاره به اینکه روز به روز نظام جمهوری اسلامی ایران فراتر می رود و بار دیگر ملت عظمت و شکوه را در روز ۲۲ بهمن نشان خواهد داد، یادآور شد: با حضور باشکوه و تجدید پیمان با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، سربلندی و عزت ایران را رقم خواهیم زد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *