وی افزود: عشق امام حسین (ع) موضوعی است که در جهان بی نظیر است و  این توفیقی است که نصیب خادمین اربعین شده است از این جهت لازم است خادمان قدر و منزلت خود را بدانند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان  کرد: راهپیمایی به سوی اربعین حسینی در طول سنوات گذشته  و سالهای قبل از انقلاب وجود داشته است اما این حرکتی که سالهای اخیر صورت گرفت حرکتی است که نام و یاد امام حسین (ع)  و اربعین حسینی بین المللی شده  و سبب شده جهانیان آشنایی بیشتری با حسین بن علی پیدا کنند.

وی بیان کرد: بدیهی است که یاد حسین بن علی (ع) یاد همه خوبیها و فضائل است و اگر انبیا را به گل های باغی تشبیه کنیم خلاصه گل های باغ حسین بن علی (ع) است ازاین رو یاد امام حسین (ع) یادی است که انسانها را به سوی مبارزه با ظلم و ستم،گسترش عدالت،بلند کردن پرچم های فضیلت های اخلاقی فرا می خواند و این پرچم امروز در دست مقام معظم رهبری به عنوان نائب برحق امام عصر(عج) است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری  که با تمام وجود در مقابل استکبار جهانی ایستاده است،حجت بر همه ما تمام است و این نیست که بگوییم در مقطعی از زمان خدماتی را انجام دادیم و امروز باید استراحت کنیم ولی اینگونه نیست و باید همه در صحنه حضور داشته باشیم.

وی اظهار داشت: امروز باید در صحنه عرصه هایی باشیم که دشمن این عرصه ها را ایجاد و یکی پس از دیگری به یکدیگر متصل می کند، صحنه ای که باید در آن حضور داشته باشیم صحنه خدمات اجتماعی، محرومیت زدایی و صحنه ای که جوانان  حزب الهی، بسیجیان، موکب داران و مدیران متعهد باید دست به دست هم بدهندو گره های ناگشوده را باز کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: در هر جایی که ایمان، امیدو انرژی نسل جوان پیوند خوردبا تجربه  تعهد، توکل و دلسوزی مدیران توانستیم گره‌ها و مشکلات را باز کنیم و به طور یقین این گرهها را باز وبا رهبری مقام معظم رهبری قله های رفیع علم و دانش و معنویت را فتح خواهیم کرد.

انتهای پیام/