×

حال عمومی دانش آموزان مبتلا به کرونا در سلسله مطلوب است

  • کد نوشته: 13717
  • شهریور ۲۴, ۱۳۹۹
  • ۰
  • سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: حال عمومی دانش آموزان مبتلا به کرونا در شهرستان سلسله مطلوب و روند درمان آنها در حال پیگیری است.

    حال عمومی دانش آموزان مبتلا به کرونا در سلسله مطلوب است
  • ‍ به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان دکتر مریم کوشکی در خصوص انتشار خبر مربوط به ابتلای تعدادی از دانش آموزان شهرستان سلسله افزود: از ابتدا تا بیستم شهریورماه جاری ۲۸ مورد مثبت مبتلا به “کووید۱۹” در دامنه سنی  هفت تا ۱۸ بین شهروندان سلسله ثبت شده است.
    وی با بیان اینکه در این مدت پیگیری های لازم توسط مراقبین سلامت انجام  شده ، اظهار داشت: از این تعداد تنها هفت نفر ورود به مدرسه را اعلام کردند.

    کوشکی گفت: باتوجه به اینکه دوره  کمون (نهفتگی) بیماری ۲ هفته است و نتایج آزمایش ها دست کم ۴۸ ساعت بعد از نمونه گیری اعلام می شود بنابراین زمان ابتلای این افراد، قبل از ورود به مدرسه بوده است.

    وی ادامه داد: طی بررسی های انجام شده توسط مراقبین سلامت، عمده این افراد یا والدین آنها قبل از ابتلا در اماکن پر ازدحام حضور داشته اند و هم اکنون حال عمومی تمامی آنان خوب است.

    وی تصریح کرد: نظارت کارشناسان سلامت بر مدارس آغاز شده است و از فعالیت هر مرکز آموزشی که حتی یک بند از پروتکل های مقابله با کرونا را رعایت نکرده باشد ممانعت خواهد شد.

    اوایل هفته جاری  اعلام شد ۳۹ دانش آموز در شهرستان سلسله به کرونا مبتلا شده اند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *